Založ si blog

RTVS vyberá poplatky aj od zosnulých, pán riaditeľ Mika, to ste kde videli? !

O úbohosti koncesionárskych poplatkov je škoda reči, ale že budú vyberať a posielať upomienky ešte aj od zosnulých, tak to je už priveľa!
Kvôli čomu? No predseda kvôli absolútnej neochote niečo vôbec vybavovať a kontaktovať sa s vlastníkom elektromeru!
Ešte v apríli po dedičskom konaní som odhlásil zosnulého otca z odberného miesta. Podotýkam, že zomrel v novembri. Dĺžka a čakanie na vybavenie dedičského konania je u nás tri – štyri mesiace. Tak sme čakali, platili RTVS a platili. Po odnesení odhlášky som už myslel, že je všetko v poriadku. No nebolo. O tri dni prišiel opäť SIPO poukaz na zaplatenie poplatku na otca. Povedal som si OK, ešte zaplatím. No keď sa to opakovalo o mesiac znova, už ma to naštvalo a reku platiť nebudem. Už raz som zaplatil dopredu za môj byt a keďže sa jedná o tú istú osobu po dedičskom konaní, tak som si naivne myslel, že to bude v poriadku. Naivne som si aj myslel, že ak zaplatím rok dopredu, pre našu slávnu RTVS bude všetko v tom najlepšom poriadku.
Spomínam ten poriadok. Ja v tom jasno mám. Mám v tom jasno, že od 6. 6. 2014 mi RTVS na môj email neragovala okrem jedného:
Dobrý deň,
vaša požiadavka bola prijatá.
Z dôvodu veľkého množstva žiadostí bude vybavená v najbližšom možnom termíne.

Tak som sa ešte nedočkal toho najbližšieho termínu. Preto som spomínal poriadok, že ani na smetisku asi nie je taký bordel ako v RTVS. Koncesionár je asi ten posledný, pretože platí. Je taký spro.tý, že si naivne myslí, že robí dobre. Preto som požiadal, aby mi RTVS vrátila všetky platby od doby úmrtia môjho otca, keďže som ich ďalej platil až do mája a v júni som už nemal chuť. RTVS-ke vzniklo nezákonné obohatenie a mali by takéto preplatky automaticky vracať a nie ešte posielať žiadosti o platby. Je to hanba, že takéto žiadosti vybavujú aj tri mesiace. Skúste nezaplatiť vy!
S pozdravom koncesionársky platca absolútne zbytočnej platby vymyslenej našou politickou oligarchiou.

Smútok liberálnych kaviarní a ich agresivita voči oponentom

14.04.2024

Nechal som si dlhší odstup od prezidentských volieb, o ktorých som písal aj ako určitom referende voči súčasnej koalícii. Tá nesmierna potupa v podobe prehratých prezidentských volieb a agresivita sympatizantov strany, ktorá prehrala, je jednoducho hlúpa a hlavne arogantná v tom zmysle, že nie sú len ich názory tie správne. Peter Lipa to zhrnul veľmi dobre po prehratých [...]

Prezidentské voľby alebo referendum? Kandidátky do EP a začiatok ďalších volieb

29.03.2024

Blíži sa druhé kolo prezidentských volieb. Postup oboch kandidátov bol predpokladaný a to pravé orechové začne ešte len teraz. Blava zabrala v prospech Korčoka, ale z pohľadu hlasov to bolo asi maximum. Pellegrini pravdepodobne získal výhodu. Lepšie sa totiž špurtuje z druhého miesta a aj v prípade prehry to bude menej bolieť. V prípade oboch kandidátov súčasne ide aj o [...]

Zážitky z volebnej komisie, prepad Matelka a prečo volím Pelleho

24.03.2024

Prvé kole máme za sebou s predpokladom, aký som mal ešte v januári s presným odhadom na cca 1%. Nič prekvapivé, no na mieste Pellegriniho poprosím o podporu aj podporovateľov Republiky či voličov Harabina, čo sa pravdepodobne udeje. Na víťazstvo k danému počtu by potreboval ešte aspoň 280.000 hlasov. Vystupovanie slušné počas predvolebnej kampane. Jedno si však neodpustím [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

gabo126

Keramik a zberateľ kinder figúrok, ak ich máte doma odložené v krabici, nejako sa dohodneme.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 643
Celková čítanosť: 3898013x
Priemerná čítanosť článkov: 6062x

Autor blogu

Archív