Založ si blog

Archív: máj, 2015

Šmatana verzus Rostaš

Ospravedlňujem sa za skomolenie mien, ale veľmi ma to pobavilo. Pán Smatana ako učiteľ a majster gúglovského prehliadača by sa mal naučiť aspoň to základné – priezvisko spolubesedujúceho. Nepochybujem o tom, že v niektorých fázach monologizújuca diskusia medzi pánmi Rostasom a Smatanom vyvolala odozvu na fórach a ešte dlhšie bude na pretrase. Na Slovensku tak asi tri dni, […]

Pokračovanie článku

Zdravotníčky vo vlaku, alebo v značkových mikinách so šrubovacím vínom na opekačku

Čítal som si vo vlaku knihu. No na dvadsať minút som prestal a nechtiac som sa započúval ako eštebák. A: Si kúpila pijatiku? B: Čosi, zavolala som mame, nech mi kúpi nejakú vodku, šak ešte nemáme 18 a teraz odo mňa pýtali aj občiansky. Kúpila citrónovú. Cigarety som ju už nepýtala, bolo by to sprosté. A: Ja som zobrala len nejaké pivo, šak oni budú niečo mať. B: […]

Pokračovanie článku

Ficove dosadzovanie možných idiotov za riaditeľov škôl

Síce kauza Váhostavu stále rezonuje, ale návrh na možnú voľbu riaditeľa školy zastupiteľstvom je priam historickou prevratnou myšlienkou pre návrh na Darwinovu cenu. Osobne, neviem či si vie pán premiér predstaviť voliť riaditeľa školy zastupiteľstvom niekde v Jarovniciach, či iných obciach zastupiteľstvo s IQ 70 si vie zvoliť riaditeľa školy. Poslanci sú volení, aj […]

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

gabo126

Keramik a zberateľ kinder figúrok, ak ich máte doma odložené v krabici, nejako sa dohodneme.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 640
Celková čítanosť: 3875044x
Priemerná čítanosť článkov: 6055x

Autor blogu

Archív