Založ si blog

Zdravotníčky vo vlaku, alebo v značkových mikinách so šrubovacím vínom na opekačku

Čítal som si vo vlaku knihu. No na dvadsať minút som prestal a nechtiac som sa započúval ako eštebák.
A: Si kúpila pijatiku?
B: Čosi, zavolala som mame, nech mi kúpi nejakú vodku, šak ešte nemáme 18 a teraz odo mňa pýtali aj občiansky. Kúpila citrónovú. Cigarety som ju už nepýtala, bolo by to sprosté.
A: Ja som zobrala len nejaké pivo, šak oni budú niečo mať.
B: Náhodou nemáš mikinu? Ja som si zabudla a bude asi v noci zima. Si si zobrala dúfam značkovú!
A: Jasné. Počuj a máme nejaké víno? Ja ti neviem, akú značku som mala kúpiť, tak som kúpila šrubovacie a nie s ďugovom.
(Neustále ťukali do mobilov.)
B: Ukáž, čo ti písal? Šak už chodíte spolu dva mesiace, to je strašne dlho a on, že chce, aby si za ním prišla?
A: No hej, on musí byť do mňa hrozne zamilovaný!
B: To máš ajfón, značkový mobil? A ako sa ti páči?
A: Je super, len niekedy stvrdne. Ten pred tým nikdy nestvrdol, ale už nebol super!
B: No nie je super, že máme vlaky zadara? Zase sa rozbijeme niekde v Blave a vo vlaku sa vyspíme!
A : Už si si opravila informu?
B: Načo? Veď naši mi povedali, že základ je preliezť.
Ďalej som už nemohol veľmi počúvať, pretože som zistil, že boli tretiačky zo zdravotky a pravdepodobne nie práve najúspešnejšie žiačky, pretože rozberali otázku, čo je koronárna tepna a akej funkcii slúži a že o tom nič nevedia. Bolo im z toho náramne veselo. Za oných časov, ešte do takého 95-ho sme chodili na opekačky nie v značkových mikinách či rifliach a teniskách, ale v prešívakoch a kanadách čím staršie boli, tým lepšie. V treťom ročníku na strednej som dávno vedel, čo chcem a hlavne ak porovnám vedomosti, ktoré som mal vtedy a aké majú mládežníci dnes, tak žasnem. Rodičia mi v živote alkohol na opekačku či inú udalosť nekupovali. Pýtať ich o takéto „služby“ v časoch už asi dávno zašlých nebolo jednoducho reálne. Žasnem aj nad tým, že rodičia im jednoducho dovolia temer všetko, len aby mali od nich pokoj.
Dva mesiace chodenie s niekým, je dlhá doba? No možno ako relatívny čas a pohľad na časovú os áno, ba aj na tempo života je to už dosť dlho. Skôr som vyhodnocoval hodnoty, aké vzýva naša svetlá budúcnosť v podobe dnešnej mládeže. Zopár nelichotivých materialistických pohľadov.
Značkové oblečenie je super. Nové mobily sú super. Prachy sú super. Zadara veci sú super. Rodičia sú ako banka a slúžia ako ubytovacie zariadenie. Škola slúži tak akurát ako pobytové zariadenie medzi raňajkami a obedom.
Vedomosti sa nenosia a skúsenosti zjavne už nenačerpajú ani od rodičov. Jedno ma však naozaj potešilo a keby to nebolo naozaj, bol by to skutočne dobrý vtip.
Aké druhy vína poznáte?
Šrubovacie a s ďugovom! ( Ďugov pre zvyšok Slovenska je zátka po východniarsky.)
Tak to sú asi najlepšie sorty a ročníky. Nech žiari naša svetlá budúcnosť, ale radšej neochorieť a nedostať sa do nemocnice! Asi moja prvá otázka bude na „odborníkov“ vo všetkých oblastiach, kde a kedy študovali, akú majú prax a aké majú hodnotenia.
Hodnotenia a odporúčanie kvality práce by som asi zaviedol povinne !!!!

Zážitky z volebnej komisie, prepad Matelka a prečo volím Pelleho

24.03.2024

Prvé kole máme za sebou s predpokladom, aký som mal ešte v januári s presným odhadom na cca 1%. Nič prekvapivé, no na mieste Pellegriniho poprosím o podporu aj podporovateľov Republiky či voličov Harabina, čo sa pravdepodobne udeje. Na víťazstvo k danému počtu by potreboval ešte aspoň 280.000 hlasov. Vystupovanie slušné počas predvolebnej kampane. Jedno si však neodpustím [...]

Novinári už prekročili rubikon a novinársku etiku a čo sa to deje v RTVS?

16.03.2024

Prestal som pozerať diskusie v TV. Prestali ma zaujímať. Opozícia si ide svoj piesoček a koalícia svoj. Občan ostal na lampárni. Kultúra novinárov po jednej tlačovke s predstaviteľmi SNS padla na úplné dno a prakticky sa novinári prezentovali v úlohe politikov a arbitrov. Ich profesionálny prístup skĺzol na úroveň Matelka a IV. cenovej skupiny. Stali sa tým, proti čomu [...]

Drsný výraz s básnickou Dušou

13.03.2024

Aj takto sa dá hodnotiť básnická zbierka Dušana Onodyho. Sabinovčanom ho netreba predstavovať. Učiteľ, SBSkár, umelec, hudobník, básnik ….. multitalent s charakteristickým menom. Skutočne má asi meno vplyv na osobnosť, v prípade Dušana určite. Má veľkú dušu pre hudbu, čím pôsobí na ľudí. Zbieročka aj s fotografiami je spoveďou umelca. Niekde drsná, inde [...]

trieda, vyučovanie, učiteľ, stredná škola, užitočná,

Čaputová: Učitelia napĺňajú svoje poslanie napriek ich podmienkam

28.03.2024 15:11

Prezidentka sa pedagógom prihovorila pri príležitosti Dňa učiteľov.

machaj

SNS vyzýva riaditeľa RTVS Machaja, aby sa vyjadril k svojmu majetkovému priznaniu

28.03.2024 15:05

Národniari zároveň oznámili, že sa v tejto súvislosti obrátia na príslušný výbor Národnej rady SR.

žena, nemocnica, lôžko, pacient, tehotná, tehotenstvo, gravidita, pankreas, cukrovka

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

28.03.2024 14:52

V pražskej Fakultnej nemocnici na Bulovke došlo k obrovskému omylu.

Mahmúd Abbás

Palestínska samospráva má novú vládu

28.03.2024 14:51

Jej predsedom bude dlhoročný poradca prezidenta Muhammad Mustafá.

gabo126

Keramik a zberateľ kinder figúrok, ak ich máte doma odložené v krabici, nejako sa dohodneme.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 641
Celková čítanosť: 3881216x
Priemerná čítanosť článkov: 6055x

Autor blogu

Archív