Založ si blog

Archív: január, 2017

Zobral som si príklad z SPP, VSE či vodární

Som keramik a bez menovaných monopolov sa akosi nezaobídem a tak som sa rozhodol pre novú cenovú politiku v prípade mojich produktov. Ako bude vyzerať môj cenník za výrobky? Tak na príklad za hrnček síce zoberiem o 20% viac, práve pre zvýšenie cien menovaných zdieračov, ale to ešte nie je všetko. Okrem pohyblivej položky, kde za každé možné napitie si budem účtovať cca […]

Pokračovanie článku

Výzva Benčíkovi na zverejnenie nahrávky

Týmto vyzývam pána Benčíka, ak má gule, aby dal súhlas na zverejnenie nahrávky, ktorú vraj viedol po telefóne s T. E. Rostasom. Veď ak je chlap a stojí si za každým svojim slovom, nemal by mať s týmto problém. To, že sa k nemu dostane tento blog je na dvesto percent isté. Svoje e-tebácke skúsenosti určite využíva v každej svoje voľnej chvíli. Naozaj by som sa chcel […]

Pokračovanie článku

T. E. Rostas a konšpiračná Archa

Nebudem sa hrať na to, čo nie som. Jednoducho, asi som tiež konšpirátor. Prečo si potom neprečítať Archu? Prečítané, zosumarizované. V mnoho možno súhlasiť v mnohom aj nie. Jedno je však isté, niečo sa zmeniť v našej spoločnosti musí. Európa je pred krachom. Pravdepodobný rozpad sa prakticky začal BREXITOM. Ak náhodou Trump zruší sankcie na Rusko, tak EÚ ostane […]

Pokračovanie článku

Ako Matovič Kotlebovi hlasy zabezpečuje

Je naozaj Matovič až taký veľký …., alebo sa len robí? Dnešná tlačovka nemala obdobu. Nie som zástanca Kotlebu, ale týmto svojím návrhom mu zabezpečil minimálne 5 % hlasov navyše. Taká bohapustá demagógia je priam neuveriteľná, čo spustil pri návrhu rómskych hliadok vo vlakoch. Ak by chcel Kaliňák urobiť samovražednú misiu pre Smer, tak by to určite podporil. […]

Pokračovanie článku

Pán minister Richter čaká, kým zomrie posledný „starodôchodca“

Nuž, je to tak. Čo začal Kaník, Smer doťahuje dokonca. Za desať rokov už odišlo zo Slovenska do nenávratného odpočinku večnej smrti zopár tisícok tzv. starodôchodcov na ktorých jednoducho nezvýšilo. Pritom práve táto skupina by si zaslúžila aspoň aké také prilepšenie. Je to trest, za to, že budovali socializmus? Ročne na Slovensku zomrie približne 50.000 ľudí. […]

Pokračovanie článku

Návrh zákazu voľného predaja pyrotechniky

Podobne ako pár blogerov mám negatívnu skúsenosť s voľne predajnou pyrotechnikou. Je to vôbec nutné? Komu prospieva predaj týchto výrobkov? Slovensku asi ťažko, keďže ich nevyrábame, ale len dovážame, čo nám v konečnom dôsledku zhoršuje obchodnú bilanciu. Toto je však zanedbateľný dôvod. Horšie je to však s možnosťou výroby skutočnej výbušniny a zbrane z týchto […]

Pokračovanie článku

Jana Žitňanská a jej názor na vojnu

Tak ja neviem. Naozaj sa nám roztrhlo vrece s tuposťou či neznalosťou? Nielen ja som si to všimol. Jana Žitňanská nemá šajnu o tom, čo je vojna! Pani europoslankyňa má mylné predstavy o sile slova a sile skutočných zbraní. Nevidel som ešte obete mediálnej vojny! Zato som videl množstvo obetí skutočnej vojny. Možno vychádzala zo známeho: „Na začiatku bolo […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

gabo126

Keramik a zberateľ kinder figúrok, ak ich máte doma odložené v krabici, nejako sa dohodneme.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 640
Celková čítanosť: 3875136x
Priemerná čítanosť článkov: 6055x

Autor blogu

Archív