Založ si blog

Daniel Krajcer ma kvôli Lorenzovi blokol na FB

Tak tu máme liberalizmus, ktorý nám začal prerastať do anarchie. Iné názory nie sú prijateľné. Ďakujem však Bohu za ľudí ako Smatana, Kalmus, Lorenz, Havran, Crmoman a teraz už aj Krajcer.
Celé to začalo na Krajcerovom FB profile statusom:
„A čo by sa stalo, keby odstránil z nejakého iného pamätníka hákový kríž?! Nič. Lebo symbol jednej totality môže byť znázorňovaný, ale inej nie. Pekný nezmysel. Keby som ešte bol ministrom kultúry, tak z tej basy ho idem osobne vytiahnuť! Lebo za takýto skutok niekoho strčiť do basy je absurdné!“
Napísal som zopár pripomienok a praktických faktov bez jedinej nadávky či urážky. Niektoré sú ešte tam a niektoré už Krajcer zmazal. Ktovie prečo? Liberálna demokracia akosi začala krívať, kedysi som bol jej fanúšik, no zvrhlo sa to do anarchie a iba jediného správneho názoru. Práve liberálna demokracia, či už chce, alebo nechce, je nástupcom extrémnej ľavice a diktátu jednej správnej myšlienky. Ničením a pálením akýchkoľvek, pre režim neprijateľných vecí začínal svoj výstup k moci Hitler. Našiel si nepriateľa, ktorý pre väčšinu nepredstavoval žiadne nebezpečenstvo, ale dalo sa na neho všetko „zhodiť“.
Tak nám tu začína potlačovanie slobody prejavu. Nie však Lorenzho či Kalmusovho typu spojeného s deštrukciou a vandalizmom, ale začínajú sa prenasledovať osoby, ktoré si môžu niečo iba „myslieť“. Toto nebolo ani za socializmu a súčasní demagógovia prekrúcania subjektívnej skutočnosti sú priam ideálnymi nástupcami nacizmu, komunizmu či nastolenia anarchie prechádzajúcej v diktát. Dosiahli sme vrchol trestnej zodpovednosti za myslenie. Môžu vás odsúdiť za akýkoľvek, vtip, status, či vašu myšlienku.
Poviete si, že v tom nemá jasno, veď aj Lorenz len prejavoval slobodu názoru. Mýlite sa, prejavoval len formu vandalizmu a to opakovaného. Krajcer sa v statuse pýtal, či by sme boli za to, aby sa mohol znázorňovať symbol len jednej totality. Mne je to úplne jedno, symboly za nič nemôžu, vždy to boli ľudia. No a títo predstavujú presne tú istú hrozbu, ako minulí diktátori, len ľudia to ešte nezbadali. Fico nás ženie do diktatúry Bruselu. Liberáli do totálnej anarchie a kontroly názoru.
Áno, nevadia mi žiadne symboly, žiadni ľudia, ak nezasahujú do mojej, či iného človeka osobnej slobody. Ak budú chcieť menovaní vysvetliť pojem slobody a definíciu, môžeme o tom diskutovať, ak ma nezatvoria. Je nad slnko jasné, že Lorenz s Kalusom nie sú žiadni umelci. Nie sú ako Da Vinci, Monet, Michaelangelo, Gustave Klimt, Mucha či xy ďalších, ktorých diela sú skutočnými klenotmi umenia sveta. Žiaden z týchto umelcov nikdy, nič okrem svojich nepodarených prác neničili. Nemali odvahu, nechceli, pretože umenie je formou tvorby a nie ničenia.
Ani len ja, ako obyčajný keramik, by som si nikdy nedovolil zničiť nič cudzie. Dokonca ani kosák a kladivo či svastiku a to už mám svoj „tisíci“ džbán dávno za sebou.
No a teraz prečo ďakujem Bohu, že tu máme takýchto ľudí ako hore spomenutí? No pretože viem, kým byť nechcem, kto mi nikdy nebude slúžiť ako vzor a čomu sa mám vyhnúť. Niekedy ma označia v diskusiách za arogantného klamára. Zväčša vtedy, keď nevedia, kam z konopí. To na adresu pána Crmomana, ktorý sa pustil do obhajoby svojich študentov, ktorí pripravovali protesty proti korupcii. Títo ľudia ako Krajcer či Crmoman veľmi radi mažú a blokujú dokonca aj svoje statusy, len aby sa náhodou neprišlo na to, že nemajú až taký prehľad a dopustili sa omylov.
Priznanie, že som sa mýlil, by som bral podstatne chlapskejšie, ako mazanie komentov, mimochodom z mojej strany slušných a bez urážok, až pokým ma niektorí trolkovia nezačali urážať a vtedy začínam používať ich slovník, čo sa im však veľmi nepáči. Nuž čo, diskusia na Slovensku skončila. Je tu iba jeden správny názor neoliberalizmu a slniečkárstva. Nastáva doba temna.
Možno je tá doba temna dobrá a možno nie, je to môj názor, pre mňa osobne je to začiatok konca konštruktívnych diskusií a uplatňovanie toho jediného správneho názoru.
Lorenz je viacnásobný poškodzovateľ vecí verejných, osobných či obecných, nič viac a nič menej. Nie je to jeho prvý vandalský čin.

Zážitky z volebnej komisie, prepad Matelka a prečo volím Pelleho

24.03.2024

Prvé kole máme za sebou s predpokladom, aký som mal ešte v januári s presným odhadom na cca 1%. Nič prekvapivé, no na mieste Pellegriniho poprosím o podporu aj podporovateľov Republiky či voličov Harabina, čo sa pravdepodobne udeje. Na víťazstvo k danému počtu by potreboval ešte aspoň 280.000 hlasov. Vystupovanie slušné počas predvolebnej kampane. Jedno si však neodpustím [...]

Novinári už prekročili rubikon a novinársku etiku a čo sa to deje v RTVS?

16.03.2024

Prestal som pozerať diskusie v TV. Prestali ma zaujímať. Opozícia si ide svoj piesoček a koalícia svoj. Občan ostal na lampárni. Kultúra novinárov po jednej tlačovke s predstaviteľmi SNS padla na úplné dno a prakticky sa novinári prezentovali v úlohe politikov a arbitrov. Ich profesionálny prístup skĺzol na úroveň Matelka a IV. cenovej skupiny. Stali sa tým, proti čomu [...]

Drsný výraz s básnickou Dušou

13.03.2024

Aj takto sa dá hodnotiť básnická zbierka Dušana Onodyho. Sabinovčanom ho netreba predstavovať. Učiteľ, SBSkár, umelec, hudobník, básnik ….. multitalent s charakteristickým menom. Skutočne má asi meno vplyv na osobnosť, v prípade Dušana určite. Má veľkú dušu pre hudbu, čím pôsobí na ľudí. Zbieročka aj s fotografiami je spoveďou umelca. Niekde drsná, inde [...]

SR Strážske Počasie Búrka KEX

Nie všade sa sviatky začnú prívetivým počasím, platí aj druhá najvyššia výstraha

28.03.2024 20:13

Vietor môže dosahovať priemernú rýchlosť do 105 kilometrov za hodinu.

minister jozef bires, Jozef Bíreš

Prekvapujúci krok Takáča. Odvolal šéfa veterinárnej správy Bíreša

28.03.2024 19:50

Verím, že organizáciu nechávam v takej kondícii, že môže ďalej napredovať, uviedol Bíreš.

Ivan Korčok, Peter Pellegrini

Sebavedomý Korčok a rétor Pellegrini. Podpora neúspešných kandidátov sa nesmie preceňovať, hovorí po dueli politológ

28.03.2024 19:30

Kandidáti majú za sebou druhý duel. V čom vynikol Korčok a v čom Pellegrini?

Rím, Taliansko, koloseum, Forum romanum

Desaťmetrová prepadlina pohltila v Ríme dve autá

28.03.2024 19:29

Prepady ciest a následné diery sa vo veľkých talianskych mestách objavujú často.

gabo126

Keramik a zberateľ kinder figúrok, ak ich máte doma odložené v krabici, nejako sa dohodneme.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 641
Celková čítanosť: 3881349x
Priemerná čítanosť článkov: 6055x

Autor blogu

Archív