Sexizmus v reklamách a predaj výrobkov

9. apríla 2013, gabo126, Nezaradené

Syrová nátierka a také „kozy“, že ma až zaujala. Tá nátierka vôbec nie, ale tie pľúca, čo ju tak lahodne prezentovali! Bol by som asi chorý, ak by som si to nevšimol. 90% reklám je postavených na jemnej erotike, ktorá odhaľuje telo do poslednej možnej hranice únosnosti, aby sa nezačala vysielať až po 22:00.
Len tak si zapnite reklamný blok a spočítajte si, koľko je tam odhalených tiel a výstrihov. Pre ženy mužské akty a pre mužov ženské.
Priznám sa však, že na mňa vôbec nezaberajú, skôr naopak. Zapamätám si akurát tú modelku a možno všeobecne produkt, ale nie firmu a výrobok o ktorý konkrétne ide.
Iste, reklama je fenomén, ktorý počas filmu či prenosu prepíname. Len škoda, že už aj jednotlivé stanice sa dohodli a reklamu dávajú v tom istom čase. No a tak mi nezostáva nič iné, len ak ide o dobrý film tak si ho pozrieť z DVD, alebo netu bez reklám. Nechce sa mi totiž pozerať na dvojhodinový film štyri hodiny s tým, že minútu pred koncom capnú ďalší päťminútový reklamný blok a nadôvažok odstrihnú aj titulky, niekedy aj s koncom.
Jediné, čo ma reklamnom trhu ako tak zaujalo a pobavilo, sú reklamy asi troch firiem. Nejde o reklamu firmám, ale ich nápadom, ktoré mali reklamné agentúry čo pre nich pracovali. K nim patria asi tri a to VÚBečka, Škodovka a Jednota. Majú príbeh a humor. Pri Škodovke nechýba ani super grafika.
Takže vážení výrobcovia, skôr vsaďte na cenu výrobku a jeho kvality. Drísty o tom, že náš prášok je lepší ako 99% ostatných, pretože zubári odporúčajú rastlinné maslo, ktoré s maslom nič nemá asi nemá zmysel. Presne to ostáva z vašich reklám v našich hlavách, ak nemajú vtip a dej či grafiku. Žiadne kozy, odhalené hrudníky, dementne usmievaví zubári so sexi hosteskou, ktorá nemá ani jeden kaz a zuby – porcelánky to nezmenia.