Kažimírova chyba v matrixe, alebo diery v bločkovej lotérii

20. januára 2014, gabo126, Nezaradené

Čo čert nechcel a minister nevedel, v bločkovej lotérii je diera ako šľak. Obrovská, priam vyzýva k tomu, aby ju ľudia využili. Určite som na ňu neprišiel sám, ale chcem na ňu aspoň upozorniť.
Ak má pán minister gule a zvyšných 10.000 €, tak mu poradím. Myslím, že by to stálo za to a, že ich tvorcovia softvéru mierne obtiahli. Naozaj v matrixe došlo k závažnej chybe funkčnosti systému. Takáto chyba môže dokonca viesť ku vzniku „bločkovej mafie“. Nový pojem, s ktorým asi pán minister nerátal. Samozrejme je to trošku pritiahnuté za uši, ale vôbec nie nereálne.
Som naozaj zvedavý, či sa ministerstvo ozve na tento môj blog. Jeden z pilierov, ktorý prezentovali ako svoj úspech, má závažnú trhlinu. Mohol by som to prirovnať k Titanicu. Samotná myšlienka nie je zlá, ale chyba je tu a podľa mňa som na ňu neprišiel sám a ostatní len sedia ako voš pod chrastou a sú ticho.
Tak čo, pán minister, ste zvedavý, kde „soudrozi z Tiposu udělali chybu“? S trochou irónie a nadsázky, ale bez urážky. Bude vám ľúto 10.000 €, alebo budete skúmať, kde tá chyba nastala? Myslím, že poradcom platíte oveľa viac, veď faktúru vám vypíšem, nebojte sa. Pre istotu email: gabrielhuraj@gmail.com. Telefón si môžete zistiť pán minister.