RTVS vyberá poplatky aj od zosnulých, pán riaditeľ Mika, to ste kde videli? !

5. júla 2014, gabo126, Nezaradené

O úbohosti koncesionárskych poplatkov je škoda reči, ale že budú vyberať a posielať upomienky ešte aj od zosnulých, tak to je už priveľa!
Kvôli čomu? No predseda kvôli absolútnej neochote niečo vôbec vybavovať a kontaktovať sa s vlastníkom elektromeru!
Ešte v apríli po dedičskom konaní som odhlásil zosnulého otca z odberného miesta. Podotýkam, že zomrel v novembri. Dĺžka a čakanie na vybavenie dedičského konania je u nás tri – štyri mesiace. Tak sme čakali, platili RTVS a platili. Po odnesení odhlášky som už myslel, že je všetko v poriadku. No nebolo. O tri dni prišiel opäť SIPO poukaz na zaplatenie poplatku na otca. Povedal som si OK, ešte zaplatím. No keď sa to opakovalo o mesiac znova, už ma to naštvalo a reku platiť nebudem. Už raz som zaplatil dopredu za môj byt a keďže sa jedná o tú istú osobu po dedičskom konaní, tak som si naivne myslel, že to bude v poriadku. Naivne som si aj myslel, že ak zaplatím rok dopredu, pre našu slávnu RTVS bude všetko v tom najlepšom poriadku.
Spomínam ten poriadok. Ja v tom jasno mám. Mám v tom jasno, že od 6. 6. 2014 mi RTVS na môj email neragovala okrem jedného:
Dobrý deň,
vaša požiadavka bola prijatá.
Z dôvodu veľkého množstva žiadostí bude vybavená v najbližšom možnom termíne.

Tak som sa ešte nedočkal toho najbližšieho termínu. Preto som spomínal poriadok, že ani na smetisku asi nie je taký bordel ako v RTVS. Koncesionár je asi ten posledný, pretože platí. Je taký spro.tý, že si naivne myslí, že robí dobre. Preto som požiadal, aby mi RTVS vrátila všetky platby od doby úmrtia môjho otca, keďže som ich ďalej platil až do mája a v júni som už nemal chuť. RTVS-ke vzniklo nezákonné obohatenie a mali by takéto preplatky automaticky vracať a nie ešte posielať žiadosti o platby. Je to hanba, že takéto žiadosti vybavujú aj tri mesiace. Skúste nezaplatiť vy!
S pozdravom koncesionársky platca absolútne zbytočnej platby vymyslenej našou politickou oligarchiou.