Sabinov už zakázal Kotlebovu ĽSNS

26. júna 2017, gabo126, Sabinov

Už sme sa dožili všetkého možného, ale dôvod na zrušenie stretnutia poslancov ĽSNS s občanmi Sabinova pre podanie návrhu na zrušenie ĽSNS pánom Čižnárom, tak to tu ešte nebolo. Znovu pripomínam, nie som Kotlebovec, ale čo je veľa, toho je už dosť.
To už tu fakt končí sloboda zhromažďovania a sloboda prejavu? Ja som zástanca otvoreného dialógu, čo je jediná možná cesta nájsť východiská z problémových situácií. Len prednedávnom pán Čižnár sa pýtal Kotlebovcov, prečo panikária, ak majú všetko v poriadku. Teraz už asi panikária opodstatnene.
Ako mám spoznať názory tej „problémovej“ ĽSNS, ak dopredu zakážu stretnutie s poslancami NRSR? Koľko že to možností máme stretávať sa s inými poslancami národnej rady tu na východe? Už aj v Sabinove dospeli do pozície, že vidia ľuďom do hlavy a v zdôvodnení používajú slovné spojenie „zastieraním skutočného účelu„. Písal som už skôr, že ľudia a orgány začali vynášať rozsudky ešte pred samotným súdom. No čo už. V odkazoch máte celé znenie, ale pre istotu prikladám aj rozhodnutie.
Prečo by malo byť stretnutie rizikové? Pre koho rizikové? Kto by vyvolal problémy? Ak by boli ľudia slušní a len by diskutovali, žiadne problémy by nehrozili. Teraz mali spôsobiť tie problémy Rómovia? Prečo by mali? Pokiaľ je mi známe v Sabinove nemáme až také problémy s našincami. Tak kde je pes zakopaný?
rozhodnutie_o_zruseni_zhromazdenia_u