Hlina má občas pravdu, prezident Kiska je na odpis a Kotleba nemusí robiť vôbec nič

15. októbra 2017, gabo126, Nezaradené

Nuž, toľko udalostí, čo sa teraz prihodí temer každý deň, že človek nestíha ani len zverejniť svoj názor a už ich prekryjú iné udalosti. Zlodej kričí – chyťte zlodeja. Slniečkárom vôbec nevadí prispôsobovanie si účtovníctva svojich obdivovateľov, študentíkovia už prestali kričať, že skutok sa stal. Už ani „akože“ a „vlastne“ nemajú informácie. Zopár si ich pomýlilo neziskový sektor s podnikaním a dá sa v tom pokračovať. Súčasný politický marazmus nemá východisko. To by sa našlo len pri totálnej výmene politických štruktúr. Ľudia sú znechutení dianím.
Znovu sa nám objavia blogeri a kandidáti, ktorí svoje riešenia ponúkajú pred voľbami. Po voľbách už len zdochol pes. Jedna vec je však milá pred voľbami, sem tam sa opravia chodníky, hoci väčšinou ide o potemkinovskú opravu.
Hlina ma dokonca prekvapil a vypálila z neho celkom dobrá myšlienka. Naozaj by nemali mať členovia komisie perá rovnakej farby ako sú perá, s ktorými krúžkujú občania svoje hlasy. Naozaj potom môžu vznikať rôzne špekulácie o neplatnosti hlasov či manipulácie s hlasovacími lístkami. Za túto úvahu má Hlina u mňa plus.
No a teraz ku Kotlebovi. Vážení občania, ja naozaj neviem v akej republike to žijeme, kto je kým platený, ale Kotleba ani prstom nemusí pohnúť a je všade. Nie jeho propagáciou či kampaňou, ale propagáciu médií, prezidenta Kisku, Danka, Fica, všetkých pravicových strán, ale hlavne totálnou bezmocnosťou vládnych aj opozičných strán správať sa zodpovedne, čestne a bez okrádania občanov. Vznikne nový protestný hlas, ktorý ešte prekvapí verejnosť a hlavne politické špičky.
Naozaj Kotleba nemusí robiť vôbec nič, celú kampaň za neho robia jeho protikandidáti. Počul som aj názor, že za všetko môže jednokolová voľba, pretože je to nedemokratické. Práve naopak, je to jediné možné riešenie a dokonca by som to rozšíril aj na prezidentské voľby. Nedemokratické je práve riešenie dvojkolové, ak je mi vnucovaná voľba, ktorú nechcem! Prečo by som si mal vyberať z dvoch kandidátov, medzi ktorých nepostúpil môj favorit?