Sledovanie mobilmi? Totálna somarina! Vláda aj opozícia sa zbláznili!

25. marca 2020, gabo126, Nezaradené

Prečo? Aj smerácky aj vládny návrh je totálna blbosť a vyhodené peniaze. Smerácky návrh nemá logiku, pretože sa nedajú dať appky na všetky mobily a vládny je blbosť, pretože len ja mám napríklad tri telefónne čísla. Ak jeden nechám doma a druhý vypnem, ako ma budú sledovať?
Celé zle. Jedine, ak by naozaj chceli mať informácie prístup k hovorom a odpočúvať nás.
Pán Matovič, ako dokážete ľudí donútiť nosiť mobily pri sebe? Toto nech mi niekto vysvetlí. Jednoducho ľudia, ktorí majú vírus by mali byť zverejnení a mali by byť riadne pokuty za porušenie karantény s tým, že sa im zabezpečia nákupy! To je normálne riešenie a nie tieto blbosti s mobilmi či z opozičnej strany či z koaličnej. Ja už neviem, či máme až takých ……. tam hore, alebo nemajú trochu sedliackeho rozumu. Každý jeden z nás má viacero mobilov, niektorí majú aj na svoje meno viac mobilov, ktoré majú buď pracovníci, alebo rodinní príslušníci. Koho chcete potom sledovať???