0pičiak Naď a poďakovanie účastníkom v Prešove

18. novembra 2020, gabo126, Matelko Nezaradené

Osobne som si myslel, že po Matelkovi a jeho vyjadrovaní na adresu niektorých politikov a hlavne občanov Slovenska, že sú ko…, idioti, mudrosráči atď.. prerazil dno so svojim statusom aj modroknižkový ministerčok obranky. Jeho úlohou je asi obraňovať hlavne vilku Matelkovu a prideliť mu pre samú „lásku“ obyvateľstva pancierovú limuzínu! Akáže to popularita premiéra, keď už má strach vyjsť aj na ulicu?
Tento 0pičiak Naď prerazil ďalšie dno. Naozaj nepoznám vo svete politikov, čo sa takto vyjadrujú o obyvateľoch svojho štátu!!! Mimochodom, ak ten status od Naďa je naozaj skutočný, tak tam nemá čo robiť a v pohode to znesie aj porušenie zákona o hanobení rasy či národa. Uvidíme, kto sa toho chytí. Fanúšikovia OĽaNO by nás stavali k múru podľa vzoru ich vodcu Matelka, strieľali, zatvárali a dokonca by nás poslali aj do plynových komôr, ako na diskusii tu na Pravde. Skutoční demokrati! Hodili by sa za gestapákov a dozorcov v koncentrákoch a presne k tomu speje táto chaotická diktatúra.
No a ešte jedno veľké poďakovanie ľuďom, ktorí prišli do Prešova zapáliť sviečky za zosnulú demokraciu. Myslel som si, že príde nejakých 10 ľudí a bol som prekvapený z účasti 800 až 1000 ľudí. Novinári ticho. Dokonca aj miestna tlač. Videl som tam Prešovčanov, Sabinovčanov i cezpoľných, ktorí nemali strach z vyhrážok našej vlády. Nebol tam žiaden fašista, nacista ani extrémista, neorganizovala to žiadna politická strana, len sa zišlo len tak spontánne zopár stovák ľudí! Bol som v uliciach v 89. a bol som aj teraz. Naď ani Matelko nemusia učiť deti, o čom bol rok 89. Jeden ťahal tak akurát káčera na šnúrke za sebou a s druhým trieskala puberta. Určite ani Matelko vtedy neprotestoval, asi kopíroval niekde svoju budúcu maturitu na gymnáziu, či čo to vlastne skončil.
Mimochodom, to „o“ je jedna veľká nula!

Začiatok