Som zaočkovaný, ale som na strane nezaočkovaných!

6. júla 2021, gabo126, Matelko

Dnes v skratke. Vláda teroru v podobe nezmyselným vyhlášok a buzerácie občanov nemá konca! Takúto doslova amatérsku a myslím, že aj veľmi hlúpu vládu bez analytického myslenia sme naozaj nemali!
Používa doslova nacistické metódy! Vydieranie je na dennom poriadku a neskutočný chaos rúca právny štát a slobodu občanov.
Tu chcem apelovať aj na nezaočkovaných. Ja nedelím ľudí a nedávam im hviezdy. niektorí z nás museli podstúpiť túto lotériu o život a nebolo to ľahké rozhodovanie. No, ja som za slobodné rozhodnutie!

Pripomeniem jednu moju myšlienočku o slobode:
Hranica slobody, práva a povinnosti substancie, jedinosti, vo všeobecnom význame (zahrňujúci živú aj neživú prírodu a prostredie) a v ľudskom ponímaní jednotlivca, skupiny končí zásahom do slobody, práva a povinnosti inej substancie, jedinosti, vo všeobecnom význame (zahrňujúcim živú aj neživú prírodu a prostredie) a v ľudskom ponímaní jednotlivca, skupiny.

Úplne v skratke. Sloboda človeka končí presne tam, kde narazí na hranice slobody druhého človeka.