Dnes policajný riaditeľ vyslovil veľmi nebezpečné slová a Čo s „prekonanými“

20. decembra 2021, gabo126, Matelko

Tak sme sa dožili niečoho, čo som si myslel, že už nezažijem. Dnes policajný riaditeľ vyslovil slová, ktoré naháňajú hrôzu. Vraj bude Polícia SR plniť všetky zákony bez výnimky! Na toto isté sa totiž vyhovárali aj nacisti pri súde v Norimbergu. Oni len plnili rozkazy! Či sú proti logike a nastavené diktatúrou, tak jemu to je zjavne jedno. Skončila demokracia a je to prakticky vyhlásenie stanného práva, alebo vyhrážanie sa v priamom prenose. Teraz jedna konšpirácia. Čo ak všetko okolo záchranárov bolo len jedno veľké divadlo preto, aby mohli dostať Fica? Ono, veľmi ho nemusím, ale dáva to zmysel. Veď zatknutý záchranár bol predsa z ich košiara, teda vládneho. Podobne ako Hríbova reštaurácia, len aby sa povedalo „padni komu padni.
Nemá človek právo protestovať proti nezmyselným zákonom, ktoré obmedzujú jeho osobnú slobodu? Načo je tu polícia? Pomáhať a chrániť občanov, alebo pomáha nastoľovať vládnu diktatúru? Toto je čistý koniec demokracie a nástup diktatúry v priamom prenose. „On“ bude dodržiavať zákony a trestať ľudí, nech sú tie zákony akékoľvek. Ej, ej.
Teraz k druhej téme. Akosi mi stále chýba počet znovunakazených a koľkí z nich zomreli. Zatiaľ tu máme očkovaných a neočkovaných. Už som to skôr písal. Fanatickí vaxeri to nebudú mať ľahké. Ak si mysleli, že antivaxeri vykapú, tak ich vyvediem z omylu. Ono to budú maximálne 1 až 2% a to znamená, že ešte stále ich bude viac, teda tých antivaxerov. Nepatrím ani do jednej zo skupín. Len ma stále zaujíma, na jakého oného mi je tretia dávka, ak som covid prekonal a bol som zaočkovaný? Teraz do mňa chcú donekonečna trepať ďalšie dávky? To ste sa zbláznili? Veď s tým už idete na nervy aj tým ľuďom, ktorí boli doteraz neutrálni a jednoducho sa na to vykašlú! Kde sú štúdie o znovunakazených, koľko ich bolo a s akými ťažkosťami? Už mám toho naozaj dosť. Amaterizmus vo vedeckých kruhoch, alebo zamlčiavanie výsledkov? Za vyše rok a trištvrte predsa musia existovať databázy. Koľkí z vás sa znovu nakazili a mali ťažší, prípadne ťažký priebeh? Skúste napísať iba tí, ktorí nemali bezpríznakovýpriebeh na základe nejakého pochybného AG testu, ktoré už temer nikto neuznáva. Kto si trúfne zodpovedne odpovedať na tieto otázky?