A nemá žiadnej úcty ani hanby v sebe. Ak si myslíte, že je to nedopatrením, nie je to tak. Dostali úmrtný list, dedičské konanie, proste všetko, čo odo mňa žiadal agent na zmenu zmluvy a poistníka bolo predložené.
O mesiac dostala mama, vdova po zosnulom upozornenie, že nevypovedala zmluvu, aj keď ma poverila so všetkými úkonmi. Reku, zavolám im, nech sa situácia vyjasní. To som bol ešte celkom slušný. Jeden pán zo zákazníckeho centra mi to zdvihol a povedal, že sa na to pozrie a dá vedieť. Nestalo sa. Nedal vedieť proste nič.
Nato prišla pripomienka, že musíme zaplatiť poistnú sumu. Nie na mňa, ktorý som to poslal a podpísal spolu s agentom, ale na mamu, ktorá zmluvu nepodpisovala a vlastne ani poisťovňa nemohla vedieť, či žije, či sa niekam inam nepresťahovala, proste nič. Všetko som vybavoval v dobrej viere a s plnou mocou ja.
Nič nepomohlo. Šek prišiel na otcovo meno a obálka na mamino. Jednoducho niečo neskutočné. Bolo to odôvodnené tým, že poistník nepožiadal o zmenu (nebohý otec) a jeho manželka ako nástupca. No manželka sa asi ťažko po smrti manžela stala vdovou. Termínus technikus, ale medzi manželom a vdovcom je značný rozdiel aj v právnom poňatí. Nie je mi doteraz jasné, odkiaľ prišli na adresu a meno mojej mamy, ak na zmluve nebola uvedená. Pravdepodobne došlo k zneužitiu informácií. Je však zarážajúce, že nič nepožiadali odo mňa, aj keď som ich o to žiadal a pri novej zmluve som všetko, čo odo mňa bolo žiadané, predložil.
Prístup pracovníkov bol mierne povedaný infantílno-arogantný bez akejkoľvek úcty k zákazníkovi.
Vrchol toho je však aj ďalší postup. Samozrejme som uzavrel novú poistku a to vyššiu ako bola predchádzajúca. Zaplatil som a dúfal, že som poistený. Aké bolo moje prekvapenie, keď som zistil, že je ešte niekde v oblakoch. To Generali vôbec nevadí, že sú dve poistky na tú istú domácnosť? Už som mal raz zlú skúsenosť pri poistení do zahraničia, kde som prestal platiť, pretože sa mi to neoplatilo. Keď som sa pýtal agenta vo VÚBečke, či to mám zrušiť písomne, povedal len, že stačí prestať platiť. Moje prekvapenie bolo, keď mi poslali šek na doplatok. Nevyužíval som poistku, proste nič a platiť som musel. Bohapusté výpalníctvo. Povedal som si, dám ešte jednu šancu. Nemal som to robiť a už to ľutujem. V druhej poisťovni začínajúcej na A mi všetko urobili a vybavili bez akýchkoľvek problémov.
Nad Generali a výpalníctvom od mŕtvych mi však ostal rozum stáť. Žiadal som pracovníčku, aby mi dali k telefónu právnika, bola nekompetentná, aby sa vyjadrila k minulej zmluve, tak vlastne k čomu sú kompetentné? Z toho vyplýva, že sú absolútne nekompetentné, strohé, bez akéhokoľvek citu riešiť vzniknutú situáciu, aj keď vznikla ich amaterizmom. Tak kam kráčaš Generali? Respektíve Generali je smŕŕŕť! To by asi povedali dve pipiny z TV šou.
PS: Nakoniec sa to vyriešilo a poisťovňa sa ospravedlnila. Škoda, že kontaktné centrum nebolo také ústretové, ako nakoniec bolo vedenie poisťovne.
Tak sa to už vyriešilo k všeobecnému... ...
A si predstav, že na Slovenských ...
Seat O autách škoda hovoriť čo ...
Človek až pri vzniku škody zisté, ...
@iveta44 Množstvo ľudí - dedičov ...
Celá debata | RSS tejto debaty