Založ si blog

Archív: október, 2015

Hrá Merkelová rolu dvojitého agenta?

Konšpirujem či špekulujem. Nebojím sa to napísať. Nech si myslí, kto čo chce. Zopár porovnaní s Hitlerom. Po prvej svetovej ničili Nemecko neprimerané reparácie a jeho rozdelenie. V Rakúsko-Uhorsku sa roku 1889 narodil neúspešný maliar. Neúspešný maliar, zato úspešný nacistický politik. Čo musíte spraviť, aby ste oslovili čo najväčšiu skupinu? V prípade Adolfa to […]

Pokračovanie článku

Prečo neuznávam dôvody migrantov

1. Turecko jednoducho začalo vydierať EÚ. (Písal som už o tom skôr, ako na to prišiel Brusel). 2. Samotní utečenci, prioritne moslimskí, konajú proti Koránu, sú jednoducho zbabelci. Namiesto odporu a hoci aj pasívneho, utekajú od rodín a nechávajú ženy, deti, rodičov v týchto krajinách. Ak by chceli zmiesť akýkoľvek režim, boli by toho schopní hoci aj holými rukami pri […]

Pokračovanie článku

Kedy budem akceptovať multi-kulti?

Tak som si pomyslel, kedy vlastne začne u väčšiny ľudí na Slovensku tolerancia voči menšinám? Vlastne ani nie tolerancia, ale kedy sa vymažú rozdiely? Raz sa mi stalo v Kodani ako bezradnému turistovi, že som hľadal na mape jednu pamiatku a jednoducho sa nedarilo. Prišiel spoza mňa jeden Afričan, respektíve Dán s tmavou pleťou a chcel mi pomôcť. Nejako sa mi nechcelo s ním […]

Pokračovanie článku

Padnúť hlbšie ako na dno alebo Svet podľa Evelyn

Márne som si myslel, že po reláciách ako Farma, či Farmár hľadá ženu, alebo Dvojníci, Bučkovcoch či iných vymetačov mozgov sa v našich televíziách už nedá hlbšie klesnúť, ale dá sa to. Dal som si tú námahu a pozrel som si to celé. Zle mi bolo ešte hodinu potom. Ej veru, Werich mal pravdu:“ Televízor nie je nepriateľ, má vypínač!“. Kedy si slovenskí […]

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

27.04.2024 08:10

Záchranári vyslali ambulancie do bytového domu v okrese Malacky, kde bolo pobodaných viacero osôb.

gabo126

Keramik a zberateľ kinder figúrok, ak ich máte doma odložené v krabici, nejako sa dohodneme.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 643
Celková čítanosť: 3898926x
Priemerná čítanosť článkov: 6064x

Autor blogu

Archív