Založ si blog

Archív: júl, 2016

Pokemon Go, alebo Veľký brat sa pozerá

Pôvodne som si myslel, že o tomto fenoméne vôbec nebudem písať. Načo? Cesta vlakom ma však presvedčila o opaku. Rozhovor štyroch postpubertálnych stredoškolákov: A: „Ten kto to nehrá, neexistuje!“ B:“Našiel som v Blave nejakého a stvrdol mi mobil!“ A:“Ja neviem, ako to niekto nemôže hrať, to musia byť ………“ No potom čo […]

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Gyöngyösi: Orbán je nepriateľ národa, premenil Maďarsko na diktatúru. Budapešť by nemala zabudnúť na sovietske tanky

Gyöngyösi: Orbán je nepriateľ národa, premenil Maďarsko na diktatúru. Budapešť by nemala zabudnúť na sovietske tanky

26.04.2024 10:40

Myslím, že sme sa v Maďarsku vrátili do boľševických časov, tvrdí predseda strany Jobbik.

gabo126

Keramik a zberateľ kinder figúrok, ak ich máte doma odložené v krabici, nejako sa dohodneme.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 643
Celková čítanosť: 3898796x
Priemerná čítanosť článkov: 6063x

Autor blogu

Archív