Založ si blog

Poisťovňa Generali žiada poistné od mŕtvych

A nemá žiadnej úcty ani hanby v sebe. Ak si myslíte, že je to nedopatrením, nie je to tak. Dostali úmrtný list, dedičské konanie, proste všetko, čo odo mňa žiadal agent na zmenu zmluvy a poistníka bolo predložené.
O mesiac dostala mama, vdova po zosnulom upozornenie, že nevypovedala zmluvu, aj keď ma poverila so všetkými úkonmi. Reku, zavolám im, nech sa situácia vyjasní. To som bol ešte celkom slušný. Jeden pán zo zákazníckeho centra mi to zdvihol a povedal, že sa na to pozrie a dá vedieť. Nestalo sa. Nedal vedieť proste nič.
Nato prišla pripomienka, že musíme zaplatiť poistnú sumu. Nie na mňa, ktorý som to poslal a podpísal spolu s agentom, ale na mamu, ktorá zmluvu nepodpisovala a vlastne ani poisťovňa nemohla vedieť, či žije, či sa niekam inam nepresťahovala, proste nič. Všetko som vybavoval v dobrej viere a s plnou mocou ja.
Nič nepomohlo. Šek prišiel na otcovo meno a obálka na mamino. Jednoducho niečo neskutočné. Bolo to odôvodnené tým, že poistník nepožiadal o zmenu (nebohý otec) a jeho manželka ako nástupca. No manželka sa asi ťažko po smrti manžela stala vdovou. Termínus technikus, ale medzi manželom a vdovcom je značný rozdiel aj v právnom poňatí. Nie je mi doteraz jasné, odkiaľ prišli na adresu a meno mojej mamy, ak na zmluve nebola uvedená. Pravdepodobne došlo k zneužitiu informácií. Je však zarážajúce, že nič nepožiadali odo mňa, aj keď som ich o to žiadal a pri novej zmluve som všetko, čo odo mňa bolo žiadané, predložil.
Prístup pracovníkov bol mierne povedaný infantílno-arogantný bez akejkoľvek úcty k zákazníkovi.
Vrchol toho je však aj ďalší postup. Samozrejme som uzavrel novú poistku a to vyššiu ako bola predchádzajúca. Zaplatil som a dúfal, že som poistený. Aké bolo moje prekvapenie, keď som zistil, že je ešte niekde v oblakoch. To Generali vôbec nevadí, že sú dve poistky na tú istú domácnosť? Už som mal raz zlú skúsenosť pri poistení do zahraničia, kde som prestal platiť, pretože sa mi to neoplatilo. Keď som sa pýtal agenta vo VÚBečke, či to mám zrušiť písomne, povedal len, že stačí prestať platiť. Moje prekvapenie bolo, keď mi poslali šek na doplatok. Nevyužíval som poistku, proste nič a platiť som musel. Bohapusté výpalníctvo. Povedal som si, dám ešte jednu šancu. Nemal som to robiť a už to ľutujem. V druhej poisťovni začínajúcej na A mi všetko urobili a vybavili bez akýchkoľvek problémov.
Nad Generali a výpalníctvom od mŕtvych mi však ostal rozum stáť. Žiadal som pracovníčku, aby mi dali k telefónu právnika, bola nekompetentná, aby sa vyjadrila k minulej zmluve, tak vlastne k čomu sú kompetentné? Z toho vyplýva, že sú absolútne nekompetentné, strohé, bez akéhokoľvek citu riešiť vzniknutú situáciu, aj keď vznikla ich amaterizmom. Tak kam kráčaš Generali? Respektíve Generali je smŕŕŕť! To by asi povedali dve pipiny z TV šou.

PS: Nakoniec sa to vyriešilo a poisťovňa sa ospravedlnila. Škoda, že kontaktné centrum nebolo také ústretové, ako nakoniec bolo vedenie poisťovne.

Smútok liberálnych kaviarní a ich agresivita voči oponentom

14.04.2024

Nechal som si dlhší odstup od prezidentských volieb, o ktorých som písal aj ako určitom referende voči súčasnej koalícii. Tá nesmierna potupa v podobe prehratých prezidentských volieb a agresivita sympatizantov strany, ktorá prehrala, je jednoducho hlúpa a hlavne arogantná v tom zmysle, že nie sú len ich názory tie správne. Peter Lipa to zhrnul veľmi dobre po prehratých [...]

Prezidentské voľby alebo referendum? Kandidátky do EP a začiatok ďalších volieb

29.03.2024

Blíži sa druhé kolo prezidentských volieb. Postup oboch kandidátov bol predpokladaný a to pravé orechové začne ešte len teraz. Blava zabrala v prospech Korčoka, ale z pohľadu hlasov to bolo asi maximum. Pellegrini pravdepodobne získal výhodu. Lepšie sa totiž špurtuje z druhého miesta a aj v prípade prehry to bude menej bolieť. V prípade oboch kandidátov súčasne ide aj o [...]

Zážitky z volebnej komisie, prepad Matelka a prečo volím Pelleho

24.03.2024

Prvé kole máme za sebou s predpokladom, aký som mal ešte v januári s presným odhadom na cca 1%. Nič prekvapivé, no na mieste Pellegriniho poprosím o podporu aj podporovateľov Republiky či voličov Harabina, čo sa pravdepodobne udeje. Na víťazstvo k danému počtu by potreboval ešte aspoň 280.000 hlasov. Vystupovanie slušné počas predvolebnej kampane. Jedno si však neodpustím [...]

Pellegrini

Web ČTK napadli hackeri, vydali správy o zmarenom atentáte na Pellegriniho

23.04.2024 12:36

Udalosťou sa zaoberá česká Bezpečnostná informačná služba a ďalšie úrady.

Russia Ukraine War Struggling Farmer

Zelenskyj umožňuje stíhať veľkých gaunerov. Ministra podozrievajú, že okradol štát o hektáre pôdy

23.04.2024 12:18

Skupina organizovaného zločinu na čele so šéfom vládneho agrorezortu podľa vyšetrovateľov ukradla pozemky v celkovej hodnote 6,85 milióna eur.

Súdna rada

Súdna rada je aktuálne v kompletnom zložení, budúce nominácie nebude komentovať

23.04.2024 12:01

Dvaja z aktuálnych členov súdnej rady, ktorých v minulosti zvolila do funkcie NR SR, však budú túto stredu vypočutí pred ústavnoprávnym výborom.

Maximilian Krah, Nemecko, AfD, eurovoľby

Nemecko zatklo muža za špionáž pre Čínu, odovzdával informácie z europarlamentu. Peking reaguje

23.04.2024 12:00, aktualizované: 12:11

Spolková generálna prokuratúra tvrdí, že sledoval aktivity čínskej opozície v Nemecku.

gabo126

Keramik a zberateľ kinder figúrok, ak ich máte doma odložené v krabici, nejako sa dohodneme.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 643
Celková čítanosť: 3896752x
Priemerná čítanosť článkov: 6060x

Autor blogu

Archív