Založ si blog

Ako to bolo naozaj so spájaním národných síl a „dze su tote stare dobre predvoľebne guľaše“

Tak ešte raz pre tých, ktorí sa pýtajú prečo kandidujem za SHO – Slovenské hnutie obrody a prečo vraj trieštime národné sily. Úplne v skratke. Do poslednej chvíle všetci čakali, čo urobí strana Vlasť a Harabin. Boli síce rokovania, ale neponúkol žiadne miesta na kandidátkach. Bola tu istá ponuka pre mňa, ale mal som podmienku, že zlúči ešte zopár menších strán. To ostalo bez odozvy. Súbežne s Vlasťou išla aj konkurenčná Slovenská liga, ktorá skončila ešte skôr, ako začala. Úplne zbytočný pokus, ak nechceli byť stmeľujúcim prvkom, stali sa len rozdeľujúcim. ĽSNS ako jedna z mála, mala v celku konštruktívne rokovania, ale napríklad pre mňa, ako ešte vtedy sympatizanta Národnej koalície neprijateľná, a tak som okamžite odišiel. Jednoducho jedna taká strana je málo. Aj ĽSNS potrebuje partnera a to nepochopili ani oni. Veľmi zlé uvažovanie z každej strany. SHO by sa bolo vzdalo kandidatúry, ak by boli prišli ponuky zo strany napr. Vlasť. Dokonca aj z SHO odišli schválení kandidáti do Priamej demokracie. Marček vypisuje listy, žije vo svojej ilúzii, ale obviní z pýchy či ohrdnutia blogerov, že podporujú Harabina za peniaze vo svojich blogoch. Okamžite som zareagoval, že ja akurát k nim nepatrím, aj keď som sa vyjadroval na adresu Harabina skôr pozitívne ako negatívne. Teraz ešte ku KSS a ich neúčasti. Nedokázali vyzbierať financie na kauciu, ale SHO ponúklo možnosť spolupráce, tak aby ich hlasy neprepadli a mohli byť na jej kandidátke. Znovu zbytočná snaha.
Áno, dostal som ešte zopár ponúk na zvoliteľné miesta, ale v tomto marazme som to odmietol. Kandidujem bez politickej príslušnosti na kandidátke SHO. Nevymenil som česť za istotu miesta v parlamente a nikdy by som to neurobil. Vždy som si povedal svoje a o tom vedia aj v bývalej strane Národ a Spravodlivosť, kde som upozorňoval na trieštenie strán a nedostali sa ani SNS a ani NaS a stačilo tak málo, len potlačiť svoje egá. Situácia ako cez kopirák.
Ešte jedna vec. Nemám v láske kampane, kde sa rozdávajú perá, odznaky, zbytočné politické propagačné predmety, či koláčiky. Neznášam veľkoplošné reklamy, kde lži pozerajú na vás počas celej kampane a potom ešte aspoň dva tri mesiace. To by som naozaj okamžite zakázal. Od guľášov už politické strany upustili, teraz sa presunuli na sociálne siete a tak vážení dôchodcovia, doba sa zmenila a guľáš už nedostanete, jedine tak virtuálny. Z koláčikov nádeje sa nádejne nenajete. Som ekológ a akékoľvek také propagačné a zbytočné predmety odsudzujem.

Smútok liberálnych kaviarní a ich agresivita voči oponentom

14.04.2024

Nechal som si dlhší odstup od prezidentských volieb, o ktorých som písal aj ako určitom referende voči súčasnej koalícii. Tá nesmierna potupa v podobe prehratých prezidentských volieb a agresivita sympatizantov strany, ktorá prehrala, je jednoducho hlúpa a hlavne arogantná v tom zmysle, že nie sú len ich názory tie správne. Peter Lipa to zhrnul veľmi dobre po prehratých [...]

Prezidentské voľby alebo referendum? Kandidátky do EP a začiatok ďalších volieb

29.03.2024

Blíži sa druhé kolo prezidentských volieb. Postup oboch kandidátov bol predpokladaný a to pravé orechové začne ešte len teraz. Blava zabrala v prospech Korčoka, ale z pohľadu hlasov to bolo asi maximum. Pellegrini pravdepodobne získal výhodu. Lepšie sa totiž špurtuje z druhého miesta a aj v prípade prehry to bude menej bolieť. V prípade oboch kandidátov súčasne ide aj o [...]

Zážitky z volebnej komisie, prepad Matelka a prečo volím Pelleho

24.03.2024

Prvé kole máme za sebou s predpokladom, aký som mal ešte v januári s presným odhadom na cca 1%. Nič prekvapivé, no na mieste Pellegriniho poprosím o podporu aj podporovateľov Republiky či voličov Harabina, čo sa pravdepodobne udeje. Na víťazstvo k danému počtu by potreboval ešte aspoň 280.000 hlasov. Vystupovanie slušné počas predvolebnej kampane. Jedno si však neodpustím [...]

Systém Patriot, PVO

Le Monde: Mnohé krajiny EÚ sa nechcú s Kyjevom deliť o svoju protivzdušnú obranu

23.04.2024 21:45

Šéfovia vlád jednotlivých krajín si dávali dobrý pozor, aby neurobili žiadny konkrétny sľub.

Izrael Palestína Gaza Hamas Rukojemníci Prepustenie

Vojna v Gaze trvá 200 dní. Izrael zosilnil údery, nariadil nové evakuácie na severe

23.04.2024 20:55

Ostreľovanie severu palestínskeho územia bolo za posledný deň jedno z najintenzívnejších od začiatku vojny.

USA Izrael Gaza univerzity protesty

Polícia zatýkala na pro-palestínskych protestoch na univerzite v New Yorku

23.04.2024 19:49

Biely dom antisemitské vyjadrenia počas študentských protestov na viacerých univerzitách slovne odsúdil.

Thunbergová

Švédska prokuratúra obvinila Gretu Thunbergovú z občianskej neposlušnosti

23.04.2024 19:35

Súdy v minulosti už dvakrát uložili celosvetovo známej aktivistke pokutu za občiansku neposlušnosť na klimatických protestoch.

gabo126

Keramik a zberateľ kinder figúrok, ak ich máte doma odložené v krabici, nejako sa dohodneme.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 643
Celková čítanosť: 3896817x
Priemerná čítanosť článkov: 6060x

Autor blogu

Archív