Založ si blog

Archív: júl, 2024

Olympiáda podľa gusta Francúzov a bude zo Šutaja Eštoka predseda?

Vôbec sa mi nechcelo písať o otvorení olympiády, ale jednoducho mi to nedá. Zopár postrehov. Na začiatku sa mi to ako tak páčilo, staré hity, pekné miesta Paríža, až kým neprišla karnevalová prehliada cirkusu dekadentných podivností. Nuž, propagácia športovej udalosti v podobe obezity s korunkou, ako ruská Marfa po mesačnej výkrmni v perníkovej chalúpke, ma veľmi […]

Pokračovanie článku

Daň za prevod v bankách? Hromadná doprava, kolaps slušnosti a štátni zamestnanci idú do štrajku? A čo s Ursulou?

Neviem, čo sú to za šumy, rubnúť nám novú daň za prevody alebo výbery z bánk. Trošku to odporuje tej celkovej miere digitalizácie, kde by sa skôr aj samotné poplatky v bankách mali znižovať, pretože už temer všetko je on-line a prakticky banku už nenavštevujem. Maximálne, ak mi zablokujú kartu pre vraj podozrivú platbu v zahraničí. Úroky z vašich peňazí na […]

Pokračovanie článku

Pohoda v nepohode, Trump práve vyhral voľby a beriem vážne slová ministra Tarabu ohľadne vody

Uhorková sezóna toto leto naozaj nie je. Udalosti sa dejú v jednom kuse. Pohoda sa z chýb nepoučila a opakuje ich. Toto nech však rozhodne komisia. Mňa skôr zaujíma prečo takýto komerčne stratový podnik, aspoň podľa výkazov v hlbokej strate a podľa liberálneho trhového prístupu by fakticky už nemal existovať, pretože trh rozhoduje, ešte stále funguje. Skôr ma zaujíma, […]

Pokračovanie článku

Voda zaspievala, pán Soták s klubom 500 tak isto, alebo kto to celé vymyslel? PS sa postavilo za občanov a čo vláda? Občania sa majú načo tešiť.

Blog sa skladá z dvoch častí. Tú prvú venujem človeku, ktorého som si vážil, ale to už pominulo. Klub 500 na čele s pánom Sotákom sa akosi začali veľmi angažovať v prípade pitnej vody. V prvom rade by som mu odporúčal, aby sa radšej venoval diagramu železo uhlík, máme vyštudované podobné odbory a technológia ma vždy bavila. Teraz však k meritu veci. Ak chce […]

Pokračovanie článku
926. deň: Ukrajinská bezpečnostná služba zbombardovala Rusom veľký muničný sklad

926. deň: Ukrajinská bezpečnostná služba zbombardovala Rusom veľký muničný sklad

07.09.2024 06:45

Rusko v noci zaútočilo na Ukrajinu spolu 67 dronmi s dlhým doletom. Ukrajinské letectvo oznámilo, že 58 z nich zostrelilo.

Danko: Sulíkovi, Matovičovi a Kollárovi sa vracia to, čo zasiali. Mám chuť Sulíkovi poslať fľašu koňaku

Danko: Sulíkovi, Matovičovi a Kollárovi sa vracia to, čo zasiali. Mám chuť Sulíkovi poslať fľašu koňaku

07.09.2024 07:55

Z lídrov bývalej vládnej koalície už dvaja v politike skončili a zdá sa, že z posledného melie aj tretí, tvrdí Andrej Danko.

Pod zemou našli archeológovia vzácny kostol. Skrytý tam bol takmer tristo rokov

Pod zemou našli archeológovia vzácny kostol. Skrytý tam bol takmer tristo rokov

07.09.2024 11:00

Zhorel pred stáročiami a ľudia naň zabudli. Kostol Zjavenia Pána sa premenil na sutiny zarastené vegetáciou. Takto zostal „ležať“ bez povšimnutia, až kým sa oň nezačali zaujímať archeológovia.

Podľa Fica to vyzerá tak, že buď bude šéfom parlamentu Danko, alebo ostane Žiga

Podľa Fica to vyzerá tak, že buď bude šéfom parlamentu Danko, alebo ostane Žiga

07.09.2024 13:15

Premiér sa vyjadril aj k odvolávaniu podpredsedu NR SR Šimečku z funkcie a prezradil aj to, či po atentáte uvažoval o odchode z politiky.

gabo126

Keramik a zberateľ kinder figúrok, ak ich máte doma odložené v krabici, nejako sa dohodneme.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 653
Celková čítanosť: 3989231x
Priemerná čítanosť článkov: 6109x

Autor blogu

Archív