Založ si blog

Olympiáda podľa gusta Francúzov a bude zo Šutaja Eštoka predseda?

Vôbec sa mi nechcelo písať o otvorení olympiády, ale jednoducho mi to nedá. Zopár postrehov. Na začiatku sa mi to ako tak páčilo, staré hity, pekné miesta Paríža, až kým neprišla karnevalová prehliada cirkusu dekadentných podivností. Nuž, propagácia športovej udalosti v podobe obezity s korunkou, ako ruská Marfa po mesačnej výkrmni v perníkovej chalúpke, ma veľmi nenadchlo. Viem, čo je to súboj s obezitou a aké to má zdravotné následky, ale toto bolo cez. Obezita je jednoducho diagnóza a zdraviu škodí a to platí aj na mňa! Nie som na to hrdý a je to súboj s vôľou, ale určite to nie je na propagáciu s korunkou. Obezita spôsobuje až príliš veľa problémov. To bola skôr reklama na nezdravú výživu s nevkusom módneho šatníka zo second handu. Úplne najhorší bol utečenec šmolko (ako to už spomínali) z ComicsConu. Vraj modrý Bakchus, pravdepodobne predávkovaný viagrou či niečím iným. Autor týchto scén musel fičať na iných stimuloch. Ináč sa to povedať nedá. Toto už nebolo umenie a ani to nemalo nič spoločné s olympiádou. Veď aj na nej zakázali účasť mužom v ženských súťažiach. Už len modrý odhalený bimbas mu tam chýbal pri tej poslednej večeri ku šťastiu. Zbytočne dlhé a dezorientovane orientované. Otvárací ceremoniál, teda jeho program mal pramálo spoločné so samotným športom. Bola to len propaganda určitého izmu.
Fakt ma potešila napríklad Celin Dion a hlavne jej životná sila, to sú príbehy hodné príkladu. Horiaci klavír a v pozadí Notre-Dame asi mal niečo symbolizovať. Nuž, Fantóm Paríža ma programovo nepresvedčil. Rád som si pozrel miesta, ktoré som navštívil a pripomenul si ich a to nie raz. Možno mali aj ukázať, čo spravili s tými 100.000 bezdomovcami a či tiež majú sviatok a „rôznorodosti“.
Metal ma vcelku potešil a v pohode by som šiel na koncert skupiny, avšak sťaté hlavy Marie Antoinetty a propagácia krvavej revolúcie v čase olympiády, ktorá by mala byť skôr oslavou pokoja a mieru ako krvi. To sa skôr hodí na koncert Alice Coopera či Iron Maiden, alebo King Diamond.
Teraz k tej druhej myšlienke, ako keď som pozeral správy o našich politikoch na OH. Medzi nimi aj predseda strany Hlas Matúš Šutaj Eštok. Len taký postreh, aj keď si svoju prácu zastáva veľmi dobre, v súčasnosti by skôr mohol uvažovať o predsedovi parlamentu. Ako predsedovi Hlasu by skôr pasovala funkcia predsedu parlamentu ako ministra. To len na margo funkcií. Možno by aj Danko ustúpil v takomto prípade zo svojich požiadaviek. Je jasné, že tento silový rezort, teda ministerstvo vnútra je takým horúcim zemiakom, ale fakticky ako predseda strany by sa mal venovať aj strane vo väčšej miere a dozerať na jej činnosť. Funkcia predsedu parlamentu by viac pristala predsedovi strany a to druhej najsilnejšej vládnej strany aj po voľbách.

Kultúra, čo to vlastne si a čo ak štrajkujúce dosky neotvoria svoje brány?

06.09.2024

Včera som si pozeral reportáž o možnom štrajku v našich divadlách a ako Janka Kovalčíková si nevie predstaviť, že sa divadlá zatvoria. Podotýkam, mám ju rád ako herečku a nemám proti žiadnemu hercovi nič, ak si vykonáva svoje povolanie dobre. Podobne ako v iných profesiách, striktne oddeľujem profesionalitu od politického názoru, či akéhokoľvek iného názoru. Tie [...]

Ani premiér Fico ani Šimečka

28.08.2024

Rozpútala sa mediálna vojna okolo dotácií rodinných príslušníkov našich politikov. Chcem však upozorniť na úplne iný problém, ktorý tu máme. Problémom nie sú dotácie pre tieto organizácie, ani projekty, ak boli urobené. Problémom je schvaľovací proces. V tejto oblasti by som už mohol pôsobiť ako expert s vyše 20 ročnými skúsenosťami. Teda, kde ja vidím generálny [...]

Daň za prevod v bankách? Hromadná doprava, kolaps slušnosti a štátni zamestnanci idú do štrajku? A čo s Ursulou?

21.07.2024

Neviem, čo sú to za šumy, rubnúť nám novú daň za prevody alebo výbery z bánk. Trošku to odporuje tej celkovej miere digitalizácie, kde by sa skôr aj samotné poplatky v bankách mali znižovať, pretože už temer všetko je on-line a prakticky banku už nenavštevujem. Maximálne, ak mi zablokujú kartu pre vraj podozrivú platbu v zahraničí. Úroky z vašich peňazí na [...]

Israel Palestinians

Pol milióna ľudí v uliciach Tel Avivu žiadalo dohodu o prepustení izraelských rukojemníkov

08.09.2024 07:09

Sobotňajším protestom predchádzal v pondelok generálny štrajk a minulú nedeľu demonštrácie v reakcii na nájdenie šiestich mŕtvych rukojemníkov.

Kentucky, streľba

Strelec na diaľnici v americkom Kentucky pálil do ľudí, viacerých postrelil

08.09.2024 06:25

Útočník v sobotu večer spustil paľbu na vozidlá idúce po diaľnici v americkom štáte Kentucky a postrelil najmenej štyri osoby.

Robert Fico, KDH

Atentátnik alebo terorista? Cintula už streľbu na Fica neľutuje. Vyšetrovatelia súd nepresvedčili, že plánoval teroristický útok

08.09.2024 06:00

Minister vnútra Matúš Šutaj Eštok (Hlas) už má na stole správu, no tá sa podľa informácií Pravdy týka len postupu ochranky a nie samotného vyšetrovania atentátu.

vojna na Ukrajine, Praha

ONLINE: CIA a MI6 vinia Rusko, že ohrozuje svetový poriadok. Svoje dostala aj Čína

08.09.2024 05:55, aktualizované: 07:26

Šéfovia CIA a MI6 v spoločnom článku uviedli, že Rusku sa nepodarí zničiť Ukrajinu. Ako výzvu 21. storočia vidia vzostup Číny.

gabo126

Keramik a zberateľ kinder figúrok, ak ich máte doma odložené v krabici, nejako sa dohodneme.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 653
Celková čítanosť: 3989283x
Priemerná čítanosť článkov: 6109x

Autor blogu

Archív