Po vyše troch rokoch znova pokračuje pojednávanie medzi mnou a CK Kartago tours. Prečo? Pretože si uplatňujem svoje spotrebiteľské a občianske právo. O čo ide v tomto spore? Poznáte to, tešíte sa na dovolenku, zaplatíte nejakú tú tisícku a idete.
Čo však v takom prípade, ak sa ocitnete úplne inde, ako ste sa mali? Bez upozornenia, bez ospravedlnenia, bez akejkoľvek náhrady. Chystáte sa do tichého hotela a tichej oblasti (podľa katalógu) a hodia vás do diskotékovej oblasti niekde o vyše 100 km inde!!!! To je prekvapenie! Bez akéhokoľvek upozornenia, či aspoň komunikácie s nami. Pritom mali telefón a všetky potrebné údaje, aby nás aspoň informovali o nejakej zmene a opýtali sa, či súhlasíme so zmenou.
Pre tých ktorí by mi povedali, že nemám skúsenosti. Nuž, precestoval som vyše tridsať krajín. Navštívil som vyše 300 hotelov a cestujem zväčša individuálne. Cestovku si zabezpečujeme ak chceme naozaj mať pobyt bez starostí. Celkovo z tohto množstva ciest a dovoleniek sa mi niečo také stalo dvakrát. Raz v Paríži bol hotel plný a prišiel riaditeľ ospravedlniť sa, že mali nejakú akciu a dal nám ponuku do hotela podľa vlastného výberu, zaplatil občerstvenie a taxík do druhého hotela.
No a teraz Kartágo. Katastrofálna komunikácia, teda vlastne žiadna, až kým to neprišlo na súd. Dodržali sme všetky podmienky reklamácie a stále nič. Ich právnik sústavne argumentuje, že veď nám hotel dali!!! To, že v úplne inej oblasti vzdialenej vyše 100 km od pôvodnej oblasti je mu úplne jedno. Čo keby si tak majiteľ Kartága kúpil dovolenku do Paríža a drbli by ho do Remeša? Bol by určite spokojný, veď mu dali hotel. Samozrejme, že neuvidí Eiffelovku, prepadnú mu vopred rezervované lístky na Moulin Rouge, atď. Určite by sa mu to páčilo. No malina príde v podobe fakultatívneho zájazdu, ktorý vám ponúknu za nejakých 60€ na hlavu do oblasti, kde ste mali byť ubytovaní! Toto je ešte len odvaha!
No a znovu právnik argumentuje, že veď nám hotel dali a my argumentujeme, že nám pokazili celú dovolenku, dali nás do hlučnej turistickej oblasti, ktorú nemáme radi a ešte aj do úplne inej časti Kréty. Pre Kartago tours asi Kréta ako Kréta. Teda nečudujte sa, ak náhodou by ponúkali Rusko vo svojom katalógu a chceli by ste ísť do Petrohradu a náhodu by ste sa ocitli na Čukotke, tak pre Kartago tours žiaden problém!!! To len Vy máte problém, že sa za svoje peniaze neviete prispôsobiť ich výberu! Čudné? Na Slovensku ani nie. Je to výslovná neschopnosť manažmentu a ich partnerov. samotné Kartágo si malo žiadať kompenzáciu od hotela, ktorý predal izby. To sa však asi nestalo, alebo áno? To by bol potom ešte horší prúser.
No a takto sa menovaná CK správa k svojim zákazníkom. Nie ste pre nič, len financie. Žiadne služby na letisku a katastrofálne služby delegáta. To boli skúsenosti troch manželských párov, ktoré sa do tejto situácie dostali. Neboli sme jediní. Možno sa to už zmenilo a iste mnohí z vás majú pravdepodobne dobré skúsenosti, no my k nim nepatríme. Ak by boli aspoň trošku seriózni, tak by už na mieste navrhli nejakú kompenzáciu, alebo aspoň nejaký ten fakultatívny výlet. Nič z toho sa neudialo, volal som dokonca aj do Bratislavy počas pobytu. Nič nepomohlo. Stali sme sa rukojemníkmi za vlastné peniaze. To sa stalo! Preto si dávajte pozor, u koho dovolenky kupujete.
Celá debata | RSS tejto debaty