Založ si blog

Hrdza, Hu, Ginevra , Otava YO a moje zberateľské hobby

Včera som si vypočul prerábku skladby Slovensko moje, otčina moja. Ono to ani nie je prerábka, skôr majstrovská interpretácia. Ja, ako fanúšik metalu ale aj World music jednoducho nestíham. Pre mňa je to nová renesancia hudby a relaxu. Príjemné melódie, dokonca zhudobnené príbehy, čo majú aj myšlienku a dej, prepracovaná melódia. Pripojím aj zopár linkov, no určite nemôžem vynechať Euphoricu. Sú ich desiatky, čo ich mám rád a čo ma potešia. V rádiu ich počuť nebudete. Snáď teraz Hrdzu, ktorej sa možno podarí prebúrať ignoráciu rádií. Pridám ešte zopár tipov na moje obľúbené skupiny, napríklad mongolské zoskupenie Hu, ruská Otava YO či pridám ešte českú Ginevru a skladbu Buh v nás. Musím šupnúť aj Simon Khorolskiy & Friends.A pridám aj Ortel a Zustaň mým domovem.

Pre mňa je to neskutočný relax, podobne ako práca za hrnčiarskym kruhom či moje zberateľské hobby a to kinderká. No áno, aj to zbierajú dospelí chlapi a nie som sám. Týmto pozdravujem Laca či Adri a teším sa na novú sériu. Len firma nám to akosi sťažila, pretože už vydáva samostatné sady v USA, Indii, Číne, Turecku atď., ale nám zberateľom to nevadí . Naše partnerky či partneri nám to poväčšinou tolerujú, aspoň nemusia rozmýšľať, čo nám kúpia na sviatky a niekedy aj oni prepadnú tejto vášni. Neholdujem alkoholu a ani drogám, dokonca som ani z cigarety nepotiahol a neláka ma to. No zato kinder hračky sú neskutočnou vášňou. Áno, pre vás je to odpad a mnohokrát ich vyhodíte, alebo sa to poneviera po povalách či v pivniciach. Prosím vás, nevyhadzujete ich, nejako sa dohodneme. Urobíte dobre hneď dvakrát. Nevyhodíte plasty na smetisko, viete, že sa to dostane do správnych rúk a urobíte ešte aj sebe radosť, ak vám na oplátku niečo spravím z keramiky. Vždy sa dá dohodnúť. Ja som jednej pani čo zbiera servítky raz odniesol jednu zbierku spred tridsiatich rokov a to bola naozaj obojstranná radosť . Preto, nevyhadzovať, pre vás odpad, ale pre nás poklad!!!

Smútok liberálnych kaviarní a ich agresivita voči oponentom

14.04.2024

Nechal som si dlhší odstup od prezidentských volieb, o ktorých som písal aj ako určitom referende voči súčasnej koalícii. Tá nesmierna potupa v podobe prehratých prezidentských volieb a agresivita sympatizantov strany, ktorá prehrala, je jednoducho hlúpa a hlavne arogantná v tom zmysle, že nie sú len ich názory tie správne. Peter Lipa to zhrnul veľmi dobre po prehratých [...]

Prezidentské voľby alebo referendum? Kandidátky do EP a začiatok ďalších volieb

29.03.2024

Blíži sa druhé kolo prezidentských volieb. Postup oboch kandidátov bol predpokladaný a to pravé orechové začne ešte len teraz. Blava zabrala v prospech Korčoka, ale z pohľadu hlasov to bolo asi maximum. Pellegrini pravdepodobne získal výhodu. Lepšie sa totiž špurtuje z druhého miesta a aj v prípade prehry to bude menej bolieť. V prípade oboch kandidátov súčasne ide aj o [...]

Zážitky z volebnej komisie, prepad Matelka a prečo volím Pelleho

24.03.2024

Prvé kole máme za sebou s predpokladom, aký som mal ešte v januári s presným odhadom na cca 1%. Nič prekvapivé, no na mieste Pellegriniho poprosím o podporu aj podporovateľov Republiky či voličov Harabina, čo sa pravdepodobne udeje. Na víťazstvo k danému počtu by potreboval ešte aspoň 280.000 hlasov. Vystupovanie slušné počas predvolebnej kampane. Jedno si však neodpustím [...]

medveď

V okolí obce Košická Belá sa vodičovi pred autom zjavil medveď

24.04.2024 14:52

Polícia vyzýva na ostražitosť a opatrnosť.

sneh, bratislava, sneženie

SHMÚ upozorňuje na sneženie na severnom Slovensku

24.04.2024 14:21

Meteorológovia vydali výstrahu prvého stupňa.

Londýn, kôň, splašené kone, Household Cavalry, britská vojenská jednotka

Londýnom sa preháňali splašené vojenské kone. Skrotila ich až armáda, hlásia ranených

24.04.2024 14:02

Jeho kôň vrážal do áut neďaleko Buckinghamského paláca.

Russia Military Official Arrest

Putinovho generála asi kŕmili úplatkami, jeho žena žila v luxuse. Je to predzvesť konca ministra obrany?

24.04.2024 14:00

Námestníkovi šéfa rezortu obrany hrozí až 15 rokov väzenia. Prečo šéf Kremľa umožnil zatknúť jedného z najvplyvnejších predstaviteľov ozbrojených síl?

gabo126

Keramik a zberateľ kinder figúrok, ak ich máte doma odložené v krabici, nejako sa dohodneme.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 643
Celková čítanosť: 3897232x
Priemerná čítanosť článkov: 6061x

Autor blogu

Archív