Založ si blog

Nezaočkovaný Matovič čaká na odporúčanie Pavlínky a na výhru v lotérii

To, čo predvádza súčasná vláda a neoliberálne plátky typu SME-tia a N-ádoru vrátane niektorých epidemiológov už pripomína nacistickú rétoriku so všetkým čo s tým súvisí. Vláda delí občanov na dve skupiny. Jednej už chystá hviezdy či kruhy ako na zástave EÚ. Len neviem, kto dostane označenie zaočkovaní, alebo nezaočkovaní???.
Aká je pravda? Veď nám tvrdia, že vakcinácia chráni. Teda, nemusím sa báť neočkovaného, skôr naopak. No a teraz uvediem príklad. Jeden z expertov Olaj-NO a vraj učiteľ zverejnil na svojom statuse na FB, koľko stojí liečenie pacienta napojeného na pľúcny ventilátor. No, táto vláda nás stojí oveľa viac. Dokonca tie AG testy stáli podstatne viac, ako celý pobyt pacientov v nemocnici. No a teraz iné príčiny chorôb. Také SaS či aj OLaJ-NO úplne pozabudli na alkohol, cigarety,
obezitu a v neposlednom rade drogy!!! Veď hej, SaS ich chce legalizovať. Nemám nič proti marihuane používanej na lekárske účely. Tak koľko stojí liečenie rakoviny pľúc, rakovina hrubého čreva či otrava alkoholom a odpísanie pečene???
Na alkohol si nedá siahať ani Šeliga či iný poslanci u ktorých neviem na čom fičia, ale je to veľmi nebezpečná droga!
Mizivé percentá z populácie potrebovali pľúcnu ventiláciu. Ozaj, skoro by som bol zabudol. Koľko, že to sa vydáva na liečenie vytvorených krvných zrazenín po očkovaní? Sám poznám tri prípady a jeden s následkom smrti. Iste, nedá sa dokázať, že to spôsobilo očkovanie, ale všetci boli postihnutí do siedmych dní od očkovania. Náhoda? No a ani jeden obézny či iné choroby. Kopu vyšetrení od CT po neviem čo. Tak koľko to bolo? Je niekde štatistika, koľko ľudí zomrelo po očkovaní cca do siedmych dní?
Áno, sám som sa dal očkovať. Možno budete prekvapení. Ja som si už lotériu zahral. Písal som tu aj o mojom priebehu Covidu. Úplne ľahký, mal som aj po troch mesiacoch protilátky. No mám prácu, kde sa to povinné- nepovinné očkovanie doslova vyžaduje. Aby som to zhrnul. Po Corone v pohode dych, tep, pľúca. Po očkovaní sa mi nemôže stlačiť pulz pod 80, tlak lieta hore dolu. Pred očkovaním po Corone klasický pulz okolo 62 v pohode som si dával hodinku na stacionáre a pľúca stíhali. Teraz? Neexistuje. No to bolo moje rozhodnutie. Ak by ma nepritlačila práca a cestovanie, tak na to kašlem. No a teraz sa nám tu delia ľudia, porušujú sa základné ľudské práva a používa terminológia nacistov. Vraj, čo sme prekonali vírus a sme aj zaočkovaní, je možné že imunitu budeme mať do konca života. Len nikto nevedel povedať, aký dlhý bude ten život. No, ale potom Bukovský neklamal a nezavádzal. Proste telo si pamätá!
Matelkovi asi chýba nejaký ten milión, ktorý pošle Pavlínke na účet, ak by vyhral lotériu! určite bude odporúčať na očkovanie aj svoju mamu a keďže podľa mňa je taký menší schizofrenik s osobnou strážou, ktorú vykrikoval Ficovi, tak určite odporúča aj sám seba, aby si ju nedával. Najprv zaočkuje celú rodinu ako Goebbels? A bude čakať! Alebo počká kým nezaočkuje celé Slovensko? Celá vakcinácia je zatiaľ neoverený experiment s experimentálnou vakcínou! Som si vedomý rizika , ktoré som podstúpil očkovaním. No neviem prečo sa nevenuje pozornosť aj zaočkovaným a priebehu ich reakcie na samotné očkovanie. Prečo sa nezačal robiť výskum aj v prípade zaočkovaných? Musíme sa naučiť s týmto žiť. No, nenaučím sa žiť s takou tupou vládou, akú máme teraz.
ešte som ani len blog nedopísal a už znovu zmenili podmienky vycestovania a registrácie!
Dávať ako stimul nejakú lotériu, alebo odporúčanie? Fuj, hanba! Absolútne neetické a populistické! Morálni chudáci budú ľudia, ktorí za niečo také zoberú peniaze! Takýto ľudia nemajú svedomie a ani morálku. No a či ste zaočkovaní, alebo nie aj tak ste neustále buzerovaní a potrebujete sa všade preukazovať papiermi. Už ani nevieme čo platí a čo nie. Vraj sa máme registrovať, keď sa budeme vracať so zahraničia a pendleri na dennej báze . No ak nemám mobil a dáta??? Čo potom? Kúpi mi vláda nový mobil a zaplatí dáta? Tak ako platí namiesto vitamínov lotériu? Ničomu nezabránili žiadne uzatvárania. Pravdepodobne sa už vytvorila imunita a bolo nakazených vyše 30% populácie. Potvrdených je cca 800.000. No toto je potrebné zdvojnásobiť. teraz majú vlny krajiny, ktoré sa držali dolu s nízkymi percentami a štáty ktoré mali rýchle šírenie tak tam je Corona na ústupe. Dokonca som trafil aj počet obetí a vrchol pandémie a nikto ma za to neplatí!

Smútok liberálnych kaviarní a ich agresivita voči oponentom

14.04.2024

Nechal som si dlhší odstup od prezidentských volieb, o ktorých som písal aj ako určitom referende voči súčasnej koalícii. Tá nesmierna potupa v podobe prehratých prezidentských volieb a agresivita sympatizantov strany, ktorá prehrala, je jednoducho hlúpa a hlavne arogantná v tom zmysle, že nie sú len ich názory tie správne. Peter Lipa to zhrnul veľmi dobre po prehratých [...]

Prezidentské voľby alebo referendum? Kandidátky do EP a začiatok ďalších volieb

29.03.2024

Blíži sa druhé kolo prezidentských volieb. Postup oboch kandidátov bol predpokladaný a to pravé orechové začne ešte len teraz. Blava zabrala v prospech Korčoka, ale z pohľadu hlasov to bolo asi maximum. Pellegrini pravdepodobne získal výhodu. Lepšie sa totiž špurtuje z druhého miesta a aj v prípade prehry to bude menej bolieť. V prípade oboch kandidátov súčasne ide aj o [...]

Zážitky z volebnej komisie, prepad Matelka a prečo volím Pelleho

24.03.2024

Prvé kole máme za sebou s predpokladom, aký som mal ešte v januári s presným odhadom na cca 1%. Nič prekvapivé, no na mieste Pellegriniho poprosím o podporu aj podporovateľov Republiky či voličov Harabina, čo sa pravdepodobne udeje. Na víťazstvo k danému počtu by potreboval ešte aspoň 280.000 hlasov. Vystupovanie slušné počas predvolebnej kampane. Jedno si však neodpustím [...]

Antony Blinken / Si Ťin-pching /

USA a Čína musia byť partnermi, vyhlásil prezident Si na stretnutí s Blinkenom

26.04.2024 12:24

Americký minister zahraničných vecí, ktorý v piatok končí návštevu Číny, predtým rokoval so svojím čínskym náprotivkom Wang Iom viac ako päť a pol hodiny.

ján slota

Obnovený proces v korupčnej kauze Jána Slotu prerušili

26.04.2024 11:21, aktualizované: 12:25

Kým Ústavný súd SR nerozhodne, dovtedy bude konanie prerušené. Prokurátor voči tomu podal sťažnosť.

Slávnostné otvorenie DSB observatória v Bratislave

VIDEO: Bratislava má prvú hvezdáreň, zložili sa na ňu sponzori a nadšenci. Neskôr privíta aj širokú verejnosť

26.04.2024 10:55

Na Deutsche Schule Bratislava slávnostne otvorili prvú hvezdáreň v Bratislave - DSB Observatórium.

Polícia SR

Nastúpila do MHD a domov sa už nevrátila. Polícia pátra po 14-ročnej Liliane

26.04.2024 10:44

Žilinskí policajti žiadajú verejnosť o pomoc.

gabo126

Keramik a zberateľ kinder figúrok, ak ich máte doma odložené v krabici, nejako sa dohodneme.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 643
Celková čítanosť: 3898212x
Priemerná čítanosť článkov: 6063x

Autor blogu

Archív