Založ si blog

Lengvarský, tebe už dočista. .. .. To chce už naozaj generálny štrajk. Odbory, spíte? Klub 500 vyhovuje stav? Výzva Smeru, Hlasu, Republike . .. .

Musím tykať, nič sa nedá robiť. O chvíľu nám zrušia covid pasy a to pre prekonaných a dvakrát zaočkovaných. Išiel som do tohto rizika, ale po prehlásení EMA a WHO, že sa môže častým očkovaním poškodiť imunita a pravdepodobne trvalo poškodiť zdravie už nemám slov, čo táto Saralabanda vymýšľa.
Fakticky som prekonal covid a jednoducho, keďže som cestoval dal som sa opichať a mal som pol roka problémy so srdcom, zvýšený pulz a tlak. Tlak mohol byť spôsobený touto sralabandou, ale pulz? Ani obvodný nevedel čo s tým, nahlásil som to na NCZI a nič. Moja mama po trojke skoro zomrela – infúzie, CT hlavy atď… V poslednej chvíli ani sanitku nechceli dať, vraj nás má niekto doviesť a ešte pri odvoze som ja musel ísť busom, pretože vraj sprevádzajúce osoby sanitka neberie. Stretli sme a pred domom a sanitkár mi povedal, že to je blud.
B..a jeho aj s takou vládou „odborníkov“ amatérov. Za toto sa budú pražiť v pekle, veď to je teror na obyvateľstve a doteraz neprevzali zodpovednosť za odškodnenie zdravia pri jeho poškodení vakcínou, ale základ, že nás nútia.
Namiesto toho, aby sa zmierili zo stavom a prispôsobili sa, terorizujú obyvateľov. Nie je to náhodu šírenie poplašných správ? Kde majú tie odborné štúdie, že tretia dávka pomôže proti omikronu? Ja som čítal opak. Veď je nad slnko aj Lengvarského jasnejšie, že staré vakcíny na nový druh sú nafigu!
Akurát vám to rozmetá imunitu, zjavne už aj podľa EMI aj WHO, s tým Lengvarský asi nerátal, žeby som ho vyzval do Duelu?
Nastáva tu aj iný problém.
O chvíľu budú končiť prvé covid pasy a potom čo? Ostávame vo vzduchoprázdne. Nemôžeme sa dať ani očkovať, lebo to EMA ani WHO neodporúča. Ak máme dať na odborníkov, ktorí sú temer „svätí“. Zrazu sa z plne zaočkovaných stali dezoláti a antivaxeri bez akéhokoľvek práva. Čo teraz?
Tu už pomôže len jedno a to totálny generálny štrajk. Ak s touto vládou nesúhlasí 80% obyvateľov, nemal by to byť problém. No myslím si, že to už je aj 90%. V súčasnosti majú ľudia trošku času dať sa vyšetriť pred akoukoľvek vakcínou, ak nepreberá za ňu zodpovednosť štát, tak mám právo na vyšetrenia a nech stoja koľkokoľvek. Je to výzva pre každého, kto sa chce dať zaočkovať. Nechajte sa najprv vyšetriť a určite nepreberajte zodpovednosť za niečo, o čom nevedia ani lekári veľa povedať a kde následky môžu byť dlhodobé. Vakcíny možno mali odôvodnenie na prvé typy vírusov, ale nie na toto, čo prichádza.
Táto vláda si koleduje o generálny štrajk a toto je aj taká výzva pre odbory, podniky, ale aj obyvateľov. Takýto teror tu nebol od päťdesiatych rokov. Nástup novej diktatúry nám ukázal svoju neschopnosť v pravom slova zmysle. Tí, ktorí ste volili len tak zo srandy tento cirkus, tak vám gratulujem!

Zážitky z volebnej komisie, prepad Matelka a prečo volím Pelleho

24.03.2024

Prvé kole máme za sebou s predpokladom, aký som mal ešte v januári s presným odhadom na cca 1%. Nič prekvapivé, no na mieste Pellegriniho poprosím o podporu aj podporovateľov Republiky či voličov Harabina, čo sa pravdepodobne udeje. Na víťazstvo k danému počtu by potreboval ešte aspoň 280.000 hlasov. Vystupovanie slušné počas predvolebnej kampane. Jedno si však neodpustím [...]

Novinári už prekročili rubikon a novinársku etiku a čo sa to deje v RTVS?

16.03.2024

Prestal som pozerať diskusie v TV. Prestali ma zaujímať. Opozícia si ide svoj piesoček a koalícia svoj. Občan ostal na lampárni. Kultúra novinárov po jednej tlačovke s predstaviteľmi SNS padla na úplné dno a prakticky sa novinári prezentovali v úlohe politikov a arbitrov. Ich profesionálny prístup skĺzol na úroveň Matelka a IV. cenovej skupiny. Stali sa tým, proti čomu [...]

Drsný výraz s básnickou Dušou

13.03.2024

Aj takto sa dá hodnotiť básnická zbierka Dušana Onodyho. Sabinovčanom ho netreba predstavovať. Učiteľ, SBSkár, umelec, hudobník, básnik ….. multitalent s charakteristickým menom. Skutočne má asi meno vplyv na osobnosť, v prípade Dušana určite. Má veľkú dušu pre hudbu, čím pôsobí na ľudí. Zbieročka aj s fotografiami je spoveďou umelca. Niekde drsná, inde [...]

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10

Evakuovať museli 50 ľudí.

Putin

Rutte: Vyšetrovanie ruskej propagandistickej siete je veľmi znepokojujúce

29.03.2024 12:54

Činnosť proruskej špionážnej siete vyšetruje poľská kontrarozviedka a tiež belgické či české spravodajské služby.

forró, fico, galanta

Člen predsedníctva Aliancie: Pellegriniho podporil len Forró, nie celá strana. Inak sa to čítať nedá

29.03.2024 12:00

Szabolcs Mózes pre Pravdu uviedol, že ich rozhodnutie Krisztiána Forróa zaskočilo.

Jaroslav Naď

Naď: Najväčšou výzvou pre NATO bude odolať dezinformačným útokom

29.03.2024 11:47

Podľahnutie premysleným kampaniam, na ktoré je podľa štatistík Slovensko náchylné, môže podľa Naďa oslabiť celkovú dôveru v NATO a Alianciu samotnú.

gabo126

Keramik a zberateľ kinder figúrok, ak ich máte doma odložené v krabici, nejako sa dohodneme.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 641
Celková čítanosť: 3881660x
Priemerná čítanosť článkov: 6056x

Autor blogu

Archív