Kam sme sa to dostali? Vážení učitelia, nie je to také hrozné! Deti sú sprosté, myslím tým nie len IQ. Politici sú totálne mimo všetkého. Vytvorili si svoj vlastný svet peňazí, rozkazov, príkazov a kontroly a občania len slúžia tomuto stroju.
Nie, nebudú vás o chvíľu vôbec potrebovať. Riaditelia vás môžu vypaľovať, môžu vám po hlavách skákať. Odbory? Vraj vaši zástupcovia, ak je to ten, čo sa v TV nevie ani poriadne vyjadriť k problematike, tak s pánom bohom, je to podobné ako zástupca živnostenského zväzu.
Takýto pád strednej vrstvy a pracujúcej inteligencie nedokázali ani komunisti. Školy sa už nenavštevujú kvôli vedomostiam, oni sa už len navštevujú. Vysoké školy? Jajajaj, bežte si po titul, kým ho ešte rozdávajú či predávajú. Taká katolícka univerzita v Ružomberku, čistý raj na nebesiach aj na zemi. Nechcem sa navážať, ale aj iné univerzity to majú krásne rozohraté, TUKE si prilepšila – sem tam nejaký podvodík či obohatenie neuškodí. No a čo by vlastne mali robiť, ak je neschopný minister. Učitelia sú úplne mimo a hlavne mimobratislavskí. Za Bratislavou, kde sa pre niektorých poslancov a vládu končí Slovensko, tak tam sú učitelia vôbec radi, že majú nejakú prácu.
Školstvo je v žalostnom stave. Minister nevie, čo s tým. Vláda nevie, čo s tým, oprašujú sa staré modely učňoviek a akože duálneho vzdelávania. To sú mi novinky.
Zopár rád pre ministra: Doba sa zmenila!
Jednoducho ak študenti používajú mobily v škole, je potrebné ich zakázať plošne a hotovo.
Ak sa nevedia spratať študenti či žiaci do kože, je potrebné zaviesť kamerový systém a pustiť nahrávky rodičom.
Rodina ako základná bunka spoločnosti padla. Škola rodiča nenahradí, ale môže sa o to pokúsiť! Tu by však bolo nutné zmeniť úplne učebné osnovy a zaviesť diskusie, filozofiu a povinne opakujem povinne od škôlky spoločenské pravidlá slušného správania a etiky. A to dokonca aj pre deti, ktoré majú neprispôsobivých rodičov. Dokonca by som zašiel tak ďaleko, aby chodili spolu rodičia a deti do školy, ak nepracujú a spoločne sa vzdelávali. Nemuseli by byť na všetkých predmetoch, ale určite by som zaviedol spomínané pravidlá slušného správania, etiku, náuku o rodine a výchove.
Kritizujte ma, ale všetko je to o rodine. Rodičia už nezvládajú výchovu, neučia sa so svojimi deťmi, nevychovávajú ich. Iste, nie je to globálne tvrdenie a neplatí to na každého, ale jednoducho doba si to vyžaduje. Nemusia to byť tablety, interaktívne tabule či iné vymoženosti. Tie diskusiu a uvedomenie si seba ako ľudskej osoby žiakom neprinesú.
Sme v čase úplného duchovného odcudzenia v spoločnosti a vychovávame spoločenských samotárov bez akejkoľvek budúcnosti či potrieb sa niekam posunúť. Tu som nepísal o náboženskom odcudzení, ale práve o tom vnútornom, kde nastáva úplná prázdnota. Začali sme vychovávať priemer, až podpriemer, pretože sme humánni a chceme zaraďovať či integrovať aj idiotov (z psychiatrického pohľadu), medzi tých, ktorí chcú. Problém však nastáva, že práve idioti spomalia až znechutia túžbu po vzdelávaní tých, ktorí naozaj chcú.
Výsledok? Štrajk cca 300 učiteľov ako pri Termopylách, Sparta je ich škola a žiaľ Peržania spolu s idiotmi nám vládnu z Bratislavského hradu. Česť ich pamiatke. Ozaj – Buratino, Buratino, dlhý nos len máš.
smutné, ale pravdivé! ++++ ...
ako môže niekto ,čo sám kríva ...
:-)))+++++ ...
Je veľmi smutné, že to čo sme si ...
Žiaľ tu musím pripomenúť, že ...
Celá debata | RSS tejto debaty