Založ si blog

Volebné debaty a cirkus nevedomosti na pokračovanie, Matovič premiér?

Včera som si pozrel obe debaty v televízii. Ani som nevedel, kedy a koho skôr prepnúť. Perlilo sa jedna radosť. Zaujímavejšia nakoniec bola debata tých menších strán. Po „excelentnom“ výkone v anglickom jazyku v podaní Matoviča, Kisku či Trubana som nevedel, či mám plakať, alebo sa smiať. Iste, kedysi si robili srandu z Fica a jeho angličtiny, no títo mu skvele konkurujú. Ja osobne mám slabú angličtinu, aspoň som si to myslel a stále si to myslím, ale toto čo predviedla tá trojka je niečo úžasné, už len Čaputová tam chýbala. Ja som si myslel, že Truban ako mladá sila by mal mlieť po anglicky, Kiska vraj pracoval v USA, asi predsa len pri tom riade, no a Matovič asi sám sebe uveril, ako dobre ovláda angličtinu.
Jednoznačný víťaz, ktorý nechal ďaleko všetkých za sebou bol Pellegrini. Kotleba si aspoň zachránil česť a hovoril po slovensky. Bol na tom horšie aj s ekonomikou, prakticky bol na tom podobne ako Kiska síce do programu niečo dali ohľadom DPH či dane, ale fakticky nevedeli vysvetliť čo. Hrozný amaterizmus a lietal v tom aj Matovič, Truban úplne mimo hry. Ja už sa fakt nebojím kandidovať popri týchto expertoch sú desaťtisíce ľudí múdrejších a logickejšie uvažujúcich ako oni. Problém je len jeden, že nešli do tej politiky.
Píše sa mi to ťažko, ale po tej besede a z týchto piatich bol jednoznačný víťaz Pellegrini. Išiel z hlavy bez nápovedí či pomôcok. Do slovenskej politiky sa dostáva čím ďalej väčší amaterizmus. Sám som si všimol, koľkí lídri aj z druhej besedy používali aj moje myšlienky a nielen moje. Teda ak to napadlo viacerých ľudí, asi na tom niečo bude. Problém však bol jeden jediný, mnohí pomenovali problémy, ale veľmi málo pomenovalo ich riešenia.
Zo všetkého najviac ma pobavilo Trubanovo velebenie Valla. Tá katastrofa, čo riadi Bratislavu je niečo neuveriteľne amatérske, ale základ, že má super plat zo zvýšených daní či pokút. Tu mal aj Kotleba pravdu, že on bol len slabým odvarom toho, čo stvára v BB župe jej nový šéf.
Nebojte sa voliť ani mňa a ani Slovenské Hnutie Obrody. Ak už nič, aspoň tých 10 € nedarujete oligarchom v korupčných stranách. No a to sú doslova všetky, ktoré kandidujú s obrovskými balíkmi financií, od parlamentných až po neoliberálne spolky.
Zažnite iskru slobodného názoru, ktorý nám chcú zakázať!

Smútok liberálnych kaviarní a ich agresivita voči oponentom

14.04.2024

Nechal som si dlhší odstup od prezidentských volieb, o ktorých som písal aj ako určitom referende voči súčasnej koalícii. Tá nesmierna potupa v podobe prehratých prezidentských volieb a agresivita sympatizantov strany, ktorá prehrala, je jednoducho hlúpa a hlavne arogantná v tom zmysle, že nie sú len ich názory tie správne. Peter Lipa to zhrnul veľmi dobre po prehratých [...]

Prezidentské voľby alebo referendum? Kandidátky do EP a začiatok ďalších volieb

29.03.2024

Blíži sa druhé kolo prezidentských volieb. Postup oboch kandidátov bol predpokladaný a to pravé orechové začne ešte len teraz. Blava zabrala v prospech Korčoka, ale z pohľadu hlasov to bolo asi maximum. Pellegrini pravdepodobne získal výhodu. Lepšie sa totiž špurtuje z druhého miesta a aj v prípade prehry to bude menej bolieť. V prípade oboch kandidátov súčasne ide aj o [...]

Zážitky z volebnej komisie, prepad Matelka a prečo volím Pelleho

24.03.2024

Prvé kole máme za sebou s predpokladom, aký som mal ešte v januári s presným odhadom na cca 1%. Nič prekvapivé, no na mieste Pellegriniho poprosím o podporu aj podporovateľov Republiky či voličov Harabina, čo sa pravdepodobne udeje. Na víťazstvo k danému počtu by potreboval ešte aspoň 280.000 hlasov. Vystupovanie slušné počas predvolebnej kampane. Jedno si však neodpustím [...]

SR Požiar Osada Stropkov Situácia Mimoriadna POX

Polícia začala v súvislosti s požiarom v Stropkove trestné stíhanie

19.04.2024 17:17

Po požiari, ktorý zničil deväť obydlí, ostalo bez strechy nad hlavou 49 tamojších obyvateľov, z nich 29 detí.

Ukrajinskí vojaci ďakujú Slovákom za zbierku na muníciu

Zbierka na muníciu raketovo rastie. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

19.04.2024 16:30

Ciieľ bol najskôr vyzbierať jeden milión eur. Vzhľadom na obrovský ohlas a ochotu posielať peniaze obrancom, je zbierka bez finančného a časového limitu.

SR prezidentka kultúra predstavitelia prijatie BAX

Čaputová: Akékoľvek snahy ovládať kultúru sú prejavom nekultúrnosti

19.04.2024 15:31

Štát má vytvárať predpoklady a podmienky pre kultúru a nie ju politicky ovládať, vyhlásila prezidentka.

Irán / vlajka / zástava /

Iránsky konzulát v Paríži obkľúčila polícia. Muž sa tam vyhrážal, že sa vyhodí do povetria

19.04.2024 15:01, aktualizované: 15:20

Muža polícia zadržala. Zásahová jednotka ho prehľadala a žiadne výbušniny u neho nenašla.

gabo126

Keramik a zberateľ kinder figúrok, ak ich máte doma odložené v krabici, nejako sa dohodneme.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 643
Celková čítanosť: 3895150x
Priemerná čítanosť článkov: 6058x

Autor blogu

Archív