To čo predviedol Matelkov premiér – píšem Matelkov, pretože Heger je tiež len Matelkov ša.o…. Vraj sa nebudú môcť navštevovať cez sviatky rodiny. Po tej včerajšej búrke na sociálnych sieťach, ale aj na weboch neostal kameň na kameni a jemu sa muselo čkať nonstop. Ono takú vyloženú sprostosť málokto dokáže akceptovať. To bolo jedno, kto si zanadával, či očkovaný, či neočkovaný. Matovič jednoducho dokázal naštvať všetkých za radom, bez rozdielu.
To bolo neuveriteľné. Samozrejme, na druhý deň Sulík okamžite napadol toto rozhodnutie a Lengvarský už to ide meniť. To čo sa na nich zasypalo by stálo za to zdokumentovať. No nič, stále som si myslel, že niekde to dno bude, ale ono naozaj Matovič prerazí všetko, ak by bol teraz prieskum, tak sa nedostane ani nad 5%. Dnešný deň zaklincovali samozrejme nutnou štvrtou dávkou, už ani len tá tretia nestačí. Tak, už mám toho naozaj dosť. Akú majú vlastne účinnosť, kedy bude ručiť štát za to očkovanie a preberie zodpovednosť za následky? Osobne si myslím, že to držia pod pokrievkou, pretože asi tých nahlásených prípadov by nebolo len cca 8000, ale podstatne viac.
Teraz k tým nešťastným vlakom a meškaniam. Ono tie vlaky na čas nechodia. Nepýtam sa totiž, že či ide na čas vlak, ale koľko mešká a či počká prípoj. No zdá sa mi, že v súčasnosti sa ZSSK snaží odradiť od cestovania aj tých posledných platiacich cestujúcich. V pondelok niečo opravovali na trati. V SNV ešte zrýchlený vlak až tak nemeškal na ceste do Košíc. No a potom to začalo na cca 45 minútovej ceste nabral vlak meškanie 35 min. No radosť cestovať. Prípoj v Kysaku do Prešova a Lipian jednoducho nepočkal. Pritom mu stačilo počkať 6 minút. Nepočkal. Dispečer bez akéhokoľvek altruizmu a možno povedať mierne psychicky narušený vlak odpravil na smer Prešov. Bolo mu jedno, že najbližší prípoj šiel až o dve hodiny. Tak sa stala z dvojhodinovej cesty, štyri a pol hodinová, pretože na večne opravovanej trati medzi Kysakom a Prešovom bola výluka. No toto nevymyslíš. Podobná situácia sa opakovala aj v stredu, keď som išiel vlakom. To už som nenechal nič na náhodu a po pondelkovom telefonáte nie prvom a ani poslednom nás nakoniec vlak počkal. Čuduj sa svete, nič mimoriadne sa nestalo a cca stovka cestujúcich prišla len s cca 15 minútovým meškaním namiesto dve a polhodinového. Chcel by som sa niekedy s tým dispečerom porozprávať, pretože to nie je prvý krát! To nepozerajú na grafikony a prípoje? Infoslužba ma len odkazovala na web a že sa mám sťažovať, alebo dať pripomienky. Dúfam, že tie hovory majú zaznamenané a mohli by to svojmu riaditeľovi aj pustiť! Pretože zjavne nevie, čo sa mu robí vo vlakoch. Načo taká infoslužba, ak nemá nijaké možnosti? To radšej dajte financie sprievodcom, ktorí si vypijú všetku zlosť od cestujúcich a pritom za to nemôžu. No v stredu už telefonovala aj infoslužba a zajtra sa nechám prekvapiť.
No a potom cestuj vlakom a využívaj zelené cestovanie, ak ti trvá cesta, ktorú absolvuješ autom za 45 minút. Vlakom za dve hodinky, ak ide načas a ak mešká, 4,5 hodiny!
Železničiarom, hlavne tým vedúcim by som,... ...
Aspoň príbuzným na pohreb už keď sme pri tom... ...
Naco ti bude rucenie za nasledky vakcinacie zo... ...
Ten musí mať krásne dni ...
to je dovolené, akurát musíte mať nasadené... ...
Celá debata | RSS tejto debaty