Založ si blog

Matovič sa v Sabinove predviedol naživo aj s diváckym (fanatickým) komparzom

Tak som sa odhodlal ísť na stretnutie s Matelkom v Sabinove. Na začiatku nejako viazla diskusia, ale podarilo sa mi ju rozprúdiť až do tej polohy, že Matelko bol určitú dobu štatista.
Ťažko je bojovať s ľudskou nevedomosťou až hlúposťou, ale snažil som sa. V skratke opíšem dianie. Moja prvá otázočka znela, kedy sa začnú prešetrovať hlásenia o vedľajších účinkoch po očkovaní. Malo by to zaujímať aj vedcov, aj vládu, aj lekárov, aby sa v budúcnosti vystríhali chýb. Nič také sa doteraz nestalo a otázka bola legitímna. Potom to skĺzlo do Covid teroru, ktorý tu Matelkova vláda zaviedla, zákazy cestovať, špáranie, nemohli ste ísť na cintorín či kúpiť deťom na Vianoce hračky, ale iba potraviny. Čítal som si pod videom ich diskusiu, aj ako ma označili, že vraj som klamal o tom, že lekári nevydávali potvrdenia napríklad astmatikom či s inými diagnózami, aby nemuseli nosiť rúška či si nechať špárať v nose. Vraj ich deti mali výnimky a žeby išli aj na štvrtú dávku, ak by bola nutná. No ja som nevravel o deťoch, ale o dospelých. To bola iná káva. Chyba ľudí, ktorí sú na seba vzťahovační a nevidia ďalej od svojho nosa. Neustálym porovnávaním sa len vzďaľujú reálnym problémom iných ľudí. Altruizmus sa jednoducho v tejto skupine nenachádza a kritické myslenie? Zabudnite.

No ja nezabúdam.

Jeden spoluobčan mi vynadal do fašistov a jeden vraj bývalý redaktor SRo do ŠTBákov. Možno to bude musieť niekedy aj dokázať, len neviem ako. Chudák, zabudol sa v časoch diktatúry. Prišiel na pretras aj Bielik a jedna pani sa ozvala, vraj mu Matelko málo naložil a Matelko ich len hecoval. No super volička! Proste jedna katastrofa.

Pokračovalo to mojím názorom, že Matelko často používa pojem Mafia na každého, kto sním nesúhlasí a globálne aj na sympatizantov politických strán. Ja reku neviem o tom, že tu máme Mafiu, pretože tá vznikla na Sicílii a mala celkom inú náplň zločinu. Skôr by som to pomenoval ako organizovaný zločin bielych golierov.
Úplne ma zabilo Matelkovo vysvetlenie, ako vzniklo slovo Mafia! Vraj to vzniklo z talianskeho „Mia famiglia“ teda „Moja rodina“. To už som išiel do kolien – one time, next time. Ten si už prispôsobuje aj výklad asi svojím chorým bludom! No ak je to tak, možno má aj pravdu a tá mafia je on sám so svojou rodinou. Neskutočný idiotizmus a doslova vykrúcanie sa z odpovedí.

Potom prišla otázka, prečo klame voličov, že môžu dostať 500€ za voľby, pretože to nie je ani len technicky realizovateľné a je to protiústavné a diskriminačné rozhodnutie voči nevoličom. Pretože aj nevolič má právo vyjadriť svoj názor neúčasťou na voľbách! Čo ak zažalujú štát o tých 500 € aj nevoliči? Ako budú vedieť, či niekto nevhodil prázdnu obálku, alebo či niečo vôbec hodil do urny?
Jeho voliči mu však stále veria a nečudujem sa. Nepadne ďaleko zhnité jablko od napadnutého stromu.,
No a jedným z vrcholov bola moja otázka, prečo nezrušili financovanie politických strán.

Lebo Fico a Pellegrini!

To už ma dožralo a pýtal som sa, veď ste tam boli tri a pol roka a mali ste ústavnú väčšinu?

Lebo Sulík, znela Matelkova odpoveď.

Jasné, že toto Matelko nechce, veď je to miliónový biznis pre strany. Môže si kupovať Fiatky, respektíve chodiace rakvy na cestách. Môže míňať, na čo chce. Jeden kamionista bol srandista a tak trošku mimo prehľadu. Vraj to Matelko navrhoval a chcel znížiť platy poslancom! Taký tupý populizmus a jednoduchosť vnímania sa tak často nevidí. Absolútne mu ušlo, že ak by aj o časť poslaneckého platu prišli, nešlo by to z príspevkov stranám a je to len omrvinka z miliónov a o ktoré aj Matelko bojuje. Ešte horšie je, ak by jeho zákon prešiel, prakticky by sa z poslancov stali hlasovacie stroje ich predsedu. Proste totálna hlúposť s následkami.

Samozrejme, o riešeniach som nepočul absolútne nič. Len výhovorky, že to kvôli Ficovi a Pellegrinimu neschválil atď.. 3,5 roka absurdností, teroru a samoľúbosti Matoviča a jeho významu Mafie „Moja rodina“. Matovič, ak niečo používaš, nauč sa aspoň význam slova Mafia! Budeš vyzerať ako menší igiot, ako v skutočnosti si! Nuž a jeho voliči? Tlieskali si vlastnej nevzdelanosti.

Mafia

Etymologický slovník: tajná teroristická organizácia (v Taliansku, USA)“(od 19.stor.). Z tal. Mafia, pôvodne asi svojvôľa, násilie. Slovo vzniklo asi na základe tal. Mafioso „násilník“ (druhotne aj príslušník Mafie> slk. Mafiózo, od 20. stor.) prevzatého na Sicílii z arab. mahyas „chvastavý, vystatovačný“ – výraz sa rozšíril vďaka istej tal. komédii uvedenej v r. 1863

Na wiki či iných sú aj iné, ale žiadne sa nevyrovnalo Matelkovi!!! On je fakt mimo. Podobne nevedia ani jeho zástancovia rozdiel medzi fašizmom či nacizmom! Absolútne bez vzdelania a vedomostí trepú ako papagáje, čo sa prisnilo ich vodcovi Igimu I. a poslednému dezolátovi SR. Keby Matelko vedel, že v takom Taliansku aj niektorí Židia boli fašistami a že fašistické Španielsko malo teda poriadne dlhú životnosť.
Mimochodom, odkaz pre všetkých Olajnových voličov, ktorí si myslia, že im Matovič niečo dal! Nič vám Matovič nedal na to sme sa poskladali všetci občania SR a Matelko zadlžil republiku tak ako nikto!
Na stretnutie som šiel ako človek, ktorý si chce urobiť v praxi obraz o tom, kto sa uchádza o štátne financie. Olajno je fakticky nevoliteľné a po totálne sfanatizovanom komparze od Košíc až po neviem čo v pomere Sabinovčania možno 25%, ostatné som nevedel identifikovať, tvorilo možno 75%. Počet asi dvesto.
Pre mňa Matelko: One time – teror time – lost time – last time

Smútok liberálnych kaviarní a ich agresivita voči oponentom

14.04.2024

Nechal som si dlhší odstup od prezidentských volieb, o ktorých som písal aj ako určitom referende voči súčasnej koalícii. Tá nesmierna potupa v podobe prehratých prezidentských volieb a agresivita sympatizantov strany, ktorá prehrala, je jednoducho hlúpa a hlavne arogantná v tom zmysle, že nie sú len ich názory tie správne. Peter Lipa to zhrnul veľmi dobre po prehratých [...]

Prezidentské voľby alebo referendum? Kandidátky do EP a začiatok ďalších volieb

29.03.2024

Blíži sa druhé kolo prezidentských volieb. Postup oboch kandidátov bol predpokladaný a to pravé orechové začne ešte len teraz. Blava zabrala v prospech Korčoka, ale z pohľadu hlasov to bolo asi maximum. Pellegrini pravdepodobne získal výhodu. Lepšie sa totiž špurtuje z druhého miesta a aj v prípade prehry to bude menej bolieť. V prípade oboch kandidátov súčasne ide aj o [...]

Zážitky z volebnej komisie, prepad Matelka a prečo volím Pelleho

24.03.2024

Prvé kole máme za sebou s predpokladom, aký som mal ešte v januári s presným odhadom na cca 1%. Nič prekvapivé, no na mieste Pellegriniho poprosím o podporu aj podporovateľov Republiky či voličov Harabina, čo sa pravdepodobne udeje. Na víťazstvo k danému počtu by potreboval ešte aspoň 280.000 hlasov. Vystupovanie slušné počas predvolebnej kampane. Jedno si však neodpustím [...]

Ruská polícia, poriadková polícia, Petrohrad,

Militanti zaútočili na policajtov v Rusku, hlásia sedem mŕtvych. Útočili aj pred týždňom

29.04.2024 11:20

Ozbrojenci severne od mesta Karačajevsk začali proti dopravným policajtom paľbu z automatických zbraní a hodili na nich výbušné zariadenia.

ide o pravdu, dzurinda

Dzurinda: Nie je najmenší dôvod zvažovať alternatívu k EÚ

29.04.2024 11:15

Expremiér pred 20 rokmi doviedol Slovensko do Európskej únie.

hamburg, kalifát, demonštrácia, protest, islam, moslim

Islamisti v Hamburgu žiadali kalifát, nemeckých politikov to pobúrilo

29.04.2024 10:15

"Chcú zrušiť demokraciu a náboženský štát z doby kamennej označujú za riešenie," napísal denník Bild.

Policajná eskorta / Policajné auto / Polícia /

Polícia preveruje bombovú hrozbu na súdoch

29.04.2024 09:14

Oznamovateľ nešpecifikoval konkrétny súd.

gabo126

Keramik a zberateľ kinder figúrok, ak ich máte doma odložené v krabici, nejako sa dohodneme.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 643
Celková čítanosť: 3899936x
Priemerná čítanosť článkov: 6065x

Autor blogu

Archív